Počet nahlášených stížností: | 62 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobrý den,
dle instrukcí na vaší infolince zasílám požadované informace o stavu mé závady na vozidle Kodiaq, zakoupeno 21.4.2017, registrace služeb škoda connect byla provedena při předání vozu a od té doby to nefunguje.
Zakázková list přiložen v příloze.
Popis závady: viz zakázkový list
Adresa servisu:
Horácké autodružstvo
Brněnská 123
67401 Třebíč
T: 568 840 268
Vyjádření servisu:
Byla vyměněna jednotku OCU2 z jiného vozu a vše bylo v pořádku. Nová jednotka ovšem nejde objednat, údajně mají objednávku již dva měsíce a stále jim nic nepřišlo.
Prosím o co nejrychlejší vyřešení problému.
Děkuji
stanoviště:
Vúz do servisu předal: odpovédny mech.:
,týbava vozidla / poškození: |Stav PHM: 1l4 Záruéní oprava: fi Staré díly likvidovat,
Lékárni.,Refle.vest.trojúhel.,Zved.,Kl.ko.,Adaptér/bezp
Handsf.sa., Automati.A., Rezer.ko., Dálni,znám., Taž.la.
c. Pracovní pozice Popis prací / požadavky zákazníka Vyjádření opravny
1 Nefukcní služby Skoda Connect
2 Vzdáleny přístup nezobrazuje stav vozu ( nájezd km,
3 jízdnídata)
4 Ve voze nereaguje tlačítko "i" a "klíče". Volací
5 tlačítko SOS je v pořádku.
6 Jednotka MlB byla resetovana, párování bylo provedeno
7 3x a vždy napoprvé a v pořádku.
8 Stav vozu nezobrazqe ani PC ani mobilní telefon.
9 lmport cílů funguje.
10 Udělat výpis závad, zjistit stav v service portlet a
,l1 odeslat přes DlSS.
12
13
14
í5
16
provedI:
Datum:
Km od:
Zákazník bere na vědomí, že veškeré opravy Na originální dílyje poskytována záruka podle
budou provedeny podle Všeobecných (resp. platných podmínek, které jsou zveřejněny v
záručních) podmínek pro opravy motorovlých prostoru přúmu zakázek.Zákazník souhlasí s tím,
vozidel. Tyto podmínkyjsou zveřejněny v že demontované díly určené pro uýměnný
prostoru příjmu zakázek. program budou ponechány v provozovně.
čas od:
Předběžný termín dokončení: 20,6,2017 1B:00
Odhad ceny vč, DPH:
Souhlasím se zpracováním svých osobních údajŮ společností ŠrOOn AUTO a.s., se sídlem tř. Václava Klementa 869, Mladá Boleslav II, 293
01 Mladá Boleslav, rČo ootzzo+r, zapsané u Městského soudu V Praze, sp. zn. B/332, jako správcem osobních ÚdajŮ nebo subjekty
smluvně pověřenými ke zpracování osobních údajŮ za účelem nabízení produktŮ a služeb značky ŠrOOn, zjišťování spokojenosti zákazníkŮ a
pro potřeby prŮzkumu trhu, jakož i za účelem šíření obchodních sdělení dle zákona č. 48O/2OO4 Sb ., o některých sluŽbách informaČní
společnosti, ve znění pozdějších předpisŮ. Takto získané údaje mohou být poskytnuty subjektŮm, které jsou členy autorizované distribuČní
sítě vozidel značky Šroon. souhlas se zpracováním osobních údalŮ a s využitím elektronického kontaktu poskytuji dobrovolně na dobu
neurčitou. Dále prohlašuji, že poskytnuté údaje jsou pravdivé. Tento souhlas mŮže o1it kdykoliv písemně odvolán. zákazník je srozuměn s tím,
že má právo přístupu ke svým osobním údajŮm a další práva dle §11 a § 21 zákona č. 1O1/2OOO Sb., o ochraně osobních ÚdajŮ, ve znění
pozdějších předpisŮ. V případě odvolání souhlasu je nedílnou součástí tohoto dokladu příloha s písemným odvoláním souhlasu se zpracováním
osobních údajŮ podepsaná zákazníkem.
Kč
29.6.2017
--
Výměna jednotky nebo výměna vozu
|
Tweet |
Nemá-li věc vlastnosti, které byly sjednány nebo které se dají od věci očekávat, je věc vadná. Má-li věc vady, může spotřebitel dle § 2169 odst. 1 občanského zákoníku požadovat po prodávajícím opravu věci nebo dodání nové věci. Žádat dodání nové věci je ale možné pouze, pokud to není vzhledem k povaze vady neúměrné. Není-li to možné, má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy a žádat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitel požadovat přiměřenou slevu podle § 2169 odst. 3 občanského zákoníku.
Uplatnit reklamaci je možné přímo u prodávajícího nebo u osoby k tomu určené prodávajícím. Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na lhůtě delší. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy a spotřebitel má možnost od ní odstoupit a požadovat vrácení peněz. Nevyřízení reklamace ve lhůtě 30 dnů je rovněž přestupkem podle zákona o ochraně spotřebitele, s podnětem pro zahájení řízení se může spotřebitel obrátit na Českou obchodní inspekci.
Spotřebiteli doporučujeme, aby se s touto stížností obrátil přímo na společnost. Více informací o službě VašeStížnosti.cz je možné vyhledat na webové adrese https://www.vasestiznosti.cz/clanek-15/o-sluzbe-mimosoudniho-reseni-sporu-vasestiznosti-cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.