Společnost


Geis CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:258
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#16852Bloudění zásilky č.07088515882

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 26 dnů 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
07.07.2017, před 8 lety

Ivan Belekanič

Znění stížnosti

Očekávám zásilku od fy Nejlevnější sport. 4.7.mi nebyla doručena,nebyl jsem předem informován o hodině doručení. Tentýž den-4.7. jsem změnil místo dodání do tabáku Valmont- Krakov, Bohnice. 7.7. mi byla údajně zásilka dodávána, ( 11:08 a 11:22 ) byl jsem doma celé dopoledne . V poznámce stojí "doručit později " Nevím tedy, kde si mohu zásilku vyzvednout ? Dodejte ji prosím do tabáku Valmont - Krakov a mne o tom informujte SMS ! Děkuji, Ivan Belekanič, Hlivická 422/12-Bohnice. mob.603 925 758. snad se dočkám !


Produkt

zásilka číslo 07088515882


Požadované řešení

Už nedodávat do místa bydliště, ale do tabáku Valmont - Krakov, Bohnice. A mne informovat o dodání zásilky SMS.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.7.2017 09:27, před 7 lety

Co se týká nesplnění povinnosti dodat řádně dle zasílatelské smlouvy v deklarovaném termínu, bylo by nutné namítnout skutečnost, že se zasílatel nepokusil zásilku dodat a tím porušil povinnost ze smlouvy, kterou má uzavřenou s příkazcem, který by mohl vadné poskytnutí služby reklamovat. Jestliže by zásilka byla dodána později, než bylo stanoveno ve smlouvě, resp. obchodních podmínkách, a v důsledku toho vznikla škoda, mohl by se příkazce domáhat její náhrady na zasílateli.

Za včasné doručení ve vztahu mezi prodávajícím a spotřebitelem odpovídá prodávající, protože povinnost dodat je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa určeného spotřebitelem, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Vzhledem k tomu, že zasílatelskou smlouvu zřejmě uzavíral prodávající (odesílatel zboží), ten je také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.12.2017 07:50, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.