Počet nahlášených stížností: | 32 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den. Nedávno mi ukradli emailový účet (t.holer@seznam.cz). Heslo bylo poměrně silné (kombinace 15ti znaků) a přesto se přes něj někdo dostal, změnil ho a já se nemohl přihlásit. Dotyčný změnil také ověřenou emailovou adresu pro obnovení hesla, takže ani tímto způsobem jsem nemohl účet obnovit. Psal jsem tedy na podporu Seznam.cz, kde mi bylo řečeno, že heslo z mého účtu jde obnovit jen a pouze pomocí ověřeného emailu. Když jsem argumntoval že dotyčný hacker tento email změnil, řekli mi že mi nemohou nijak pomoci. Proč ale jiní mohou heslo obnovovat pomocí kontrolní otázky, nebo zadáním posledních odeslaných emailů, popisu složek a použitého schématu? Přijde mi absurdní, že se nesnaží svým klientům pomoci a prostě mě takhle odbyli. Určitě existuje nějaký způsob jak mi účet vrátit.
Tomáš Holer
Email, Seznam.cz
Požaduji, aby mi Seznam.cz na základě mnou dodaných informací o emailové schránce obnovil heslo a přístup k mému účtu.
|
Tweet |
Společnost Seznam.cz, a.s. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými uživateli. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Společnost nám sdělila, že dotazy uživatelů zodpovědí operátoři její technické podpory. Ti taktéž nabídnou pomocnou ruku při řešení problémů spojených s využíváním jejích služeb. Kontakty viz: http://onas.seznam.cz/cz/kontaktujte-nas/technicka-podpora/. V případě sporu se může právní zástupce protistrany obrátit přímo na právní oddělení společnosti.
Spotřebitel má taktéž možnost využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.