Počet nahlášených stížností: | 462 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobrý den,před rokem někdy v prosinci jsem se zaregistroval na najdi-rande,kde jsem si zakoupil vip členctví kde byla sleva snad za 250 na pul roku,ale z učtu mi pak byla stažena částka 1500.poté jsem už na stránky nechodil,nebot jsem se i tak na ně nemohl přihlásit.pak v prosinci jsem sratil peněženku s doklady,tak jsem musel zrušit kartu a obědnat novou.
no po půl roce mi přišlo že mám zase zaplatit,jinak mě pošlou k inkasní kanceláři.V panice jsem šel do banky a částku jsem uhradil na bankovní číslo co mi poslali, abych neměl problémy(k tomu mám i doklad o zaplacení).jenže za nějakou dobu,mi přišel další mail a to už od inkasní kanceláře že mám zaplatit neuhrazenou čásku a to už 4000.
na uvedené maily jsem zkoušel psát,ale nikdo neodpovídá a ani se nedá doručit email i fax.
www.najdi-rande.online
zrušit vip členství které jsem zaplatil a zrušení veškerých budoucích plateb
|
Tweet |
Zásadní je smlouvu řádně ukončit, a to výpovědí. Zkracuje-li však společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti. Pokud tedy společnost záměrně znemožňuje vypovězení smlouvy, nemůže se dožadovat toho, že právní vztah nebyl ze strany spotřebitele řádně ukončen.
Pokud spotřebitel výpověď smlouvy zaslal společnosti prokazatelnou formou, popřípadě se pokoušel zaslat (např. formou uváděné emailové adresy nebo faxu), ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí společnosti prokázat snahu o včasné a řádné vypovězení smlouvy.
Doporučujeme vždy si případnou e-mailovou konverzaci pečlivě zdokumentovat a uchovat. Pokud by společnost hrozila exekucí na údajně dlužnou částku, platí, že případnou exekuci by musel nařídit nejprve soud (inkasní společnosti nemají žádná další oprávnění oproti běžnému věřiteli, nejedná se o exekutora). V případě, že se společnost rozhodne vymáhat údajný dluh spotřebitele vůči společnosti soudní cestou, budou dokumenty vztahující se k vypovězení smlouvy důležité pro případné prokazování neexistence dluhu.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční subjekt se sídlem ve Švýcarsku mimo Evropskou Unii, nelze kontaktovat Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci, nýbrž dozorový orgán přímo v zemi sídla provozovatele.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.