Počet nahlášených stížností: | 4 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
V lednu jsem koupil rám značky MRX v eshopu nakupnidumonline.cz, transakce proběhla v pořádku. Nicméně po sestavení kola, a ujetí zhruba 80km (jen po silnici, bez zátěže), začalo v rámu praskat (pouze zvuk, viditelná prasklina není), chtěl jsem tedy začít řešit reklamaci. Nicméně na stránky eshopu se již nelze dostat, na emaily neodpovídají a telefon také nefunguje.
rám MRX Elite X7 28\" černo-bílý (17")
Vyřešit reklamaci produktu. V ideálním připadě vyměnit, či opravit rám, poslední možnost pak vrácení peněz.
|
Tweet |
Vadnou věc je vhodné reklamovat. Spotřebitel může uplatnit reklamaci v kterékoli provozovně prodávajícího, v níž je přijetí reklamace možné s ohledem na sortiment prodávaného zboží nebo poskytovaných služeb, případně i v sídle nebo místě jeho podnikání. Dle aktuálních informací z živnostenského rejstříku je sídlo podnikatele Filipa Korvase následující: Na Rynku 344, 686 04, Kunovice.
Pokud podnikatel nepřijme reklamaci, dopouští se přestupku, za který mu může být udělena pokuta až do výše 3 000 000,- Kč. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že podnikatel porušil povinnost uloženou mu zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad. Podat podnět je možné prostřednictvím následujícího webového odkazu www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/.
Spotřebitel má také možnost využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Podnikatel byl o podané stížnosti informován, bohužel však dosud neprojevil zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.