Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
dne 9.6.2017 jsem v prodejně Uncle Sam, Novodvorská 136 Pha 4 zakoupila pánské riflové šortky. Druhý den jsem zjistila na nenošených šortkách u poklopce vypáranou nit a 10.6.2017 jsem zboží reklamovala s tím, že šortky žádám vyměnit za jiné nebo vrátit peníze. Panem majitelem mi bylo řečeno, aniž by zkontroloval stav zboží, že jiný kus šortek nemá, na 2. jeho prodejně neví, zda jsou a že, pokud budou mít krejčovské služby, mající provozovnu v obchodním centru, volno, šortky nechá sešít, s čímž jsem nesouhlasila a dál trvala na výměně zboží nebo vrácení peněz. S tím nesouhlasil pan majitel s vyjádřením, že k šortkám ani nemám visačku a on by je nemohl dál prodat. Panem majitelem byl vypsán reklamační list, kde zakroužkoval opravu zboží. Po mém protestu proti opravě mi bylo v reklamačním listu umožněno zaškrtnutí výměny zboží či vrácení peněz. Pana majitele jsem upozornila, že s opravou, která bude na šortkách za cca 1.600 Kč viditelná, nebudu souhlasit. 3.7.2017 jsem po upozorňující sms šla vyřídit reklamaci. Po předložení šortek s viditelným sešitím, jsem si zboží nevyzvedla a nechala je na prodejně i když jsem k tomu byla paní prodavačkou nucená.
pánské riflové šortky 17L028
Výměna zboží za nové nebo vrácení peněz
|
Tweet |
Má-li věc vady, může spotřebitelka dle § 2169 odst. 1 občanského zákoníku požadovat po prodávajícím opravu věci nebo dodání nové věci. Žádat dodání nové věci je ale možné pouze, je-li to vzhledem k povaze vady úměrné. Zejména lze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu, má spotřebitelka právo pouze na bezplatné odstranění vady. Nelze-li vadu odstranit opravou ani výměnou věci, může spotřebitelka odstoupit od smlouvy a žádat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitelka požadovat přiměřenou slevu podle § 2169 odst. 3 občanského zákoníku.
Prodávající je povinen provést opravu s veškerou odbornou péčí takovým způsobem, aby vada byla řádně a beze zbytku odstraněna a prodaná věc nebyla v důsledku výskytu vady ani opravy jinak znehodnocena. Pokud by byla věc opravou znehodnocena, nebyla reklamace vyřízena řádně.
Na žádost spotřebitelky přeřazujeme stížnost na ni. Spotřebitelka má nyní možnost případ doplnit o své vyjádření.
Dobrý den,
stížnost je již vyřízena. Dne 3.8.2017 mě telefonicky kontaktovala paní prodavačka s tím, že jsou připraveny nové šortky, které jsem si vyzvedla. Děkuji Vám i paní prodavačce za pomoc.
Jana Langrová
Hodnocení: