Společnost


ČEZ, a. s.

Počet nahlášených stížností:79
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#16870Odinstalování elektroměru / obtížnost uzavření smlouvy

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

8 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
10.07.2017, před 8 lety

Marie Štruncová

Znění stížnosti

Vážení
po zakoupení bytu jsem se snažila o přepsání el. energie z původního vlastníka na nového vlastníka. Požadované formuláře jsem poslala poštou. Ve formulářích byli nějaké nesrovnalosti. To jsem se dozvěděla až po odmontování elektroměru, protože jsem začala pátrat. Za prvé bych si chtěla stěžovat na to, že jste nedbali na informování jinou cestou než poštou a k tomu jste využili adresu trvalého pobytu a ne korespondenční adresy. Možná by bylo vhodné před odinstalováním použít i jiné dostupnější metody - třeba zvednout telefon - aby jste nás ušetřili spousty starostí i peněz (instalace elektroměru = cca 2000,-). Na trvalém bydlišti jsme jen sporadicky, tudíž jsme se o problému dozvěděli až pozdě. Ve formulářích jsem uváděla trvalý pobyt, korespondenční adresu, telefon i email. Komunikačních kanálů byl tedy dostatek.
Dalším bodem stížnosti je obtížnost sjednání nové smlouvy a následná instalace elektroměru. Od 20.6. toto urguji, protože nám vy bytě probíhá rekonstrukce, což nám velice komplikujete. Nejen, že je velmi složité se dozvědět, co je vlastně špatně. Kde ve smlouvě je jaký překlep, ale po domnělém odstranění chyby se po týdnu dozvím, že je další problém. Upozorňuji, že se to dozvím opět cestou, že volám já, ne vy. Tudíž se mi opět instalace elektroměru zdržuje. Zasílání dokumentu již řeším elektronicky přes email cez@cez.cz - dokument s odstraněnou chybou po mě chtějí vaši operátoři již po třetí. Po každém telefonickém kontaktu mluvím s jiným operátorem, který znovu a znovu zjišťuje problém a znovu a znovu se v něm snaží zorientovat. Možná by pomohl trochu osobnější přístup, nebo kontakt na smrtelnou osobu, která by byla od začátku do problému interesovaná. Mohu zaslat celou historii komunikace s cez@cez.cz ze které jsou patrné všechny mé pokusy dodat chybějící informace a získání dalších informací o tom, jestli se věc někam vůbec posouvá.
Děkuji
Štruncová


Produkt

žádost o připojení el. zařízení / ean 859182400607177605


Požadované řešení

Myslím, že je nefér, abych platila za znovuinstalování elektroměru, protože z vaší strany byla zanedbaná komunikace s novým majitelem.
Ze stejného důvodu o co nejrychlejší instalaci elektroměru a ideálně přímou komunikaci s někým, komu bych mohla s důvěrou předat vše potřebné a s kým bych mohla osobně konzultovat případné nedostatky z mé strany.
Děkuji
Štruncová


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.7.2017 10:50, před 7 lety

Pokud společnost neinformovala spotřebitelku o odpojení měřícího zařízení tak, jak bylo mezi společností a spotřebitelkou ujednáno, mohla by spotřebitelka žádat náhradu škody, která jí vznikla v souvislosti s tímto porušením závazku ze strany společnosti. Tohoto nároku by se spotřebitelka mohla domáhat soudní cestou. V takovém případě doporučujeme využít služeb advokáta.

V případě odmítnutí požadavku na připojení je možné se obrátit na Energetický regulační úřad, který dle § 17 odst. 7 energetického zákona rozhoduje spory o připojení nebo přístupu k přenosové soustavě nebo distribuční soustavě.

Společnost ČEZ, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Dle obecného vyjádření společnosti mají zákazníci právo řešit svoje reklamace a stížnosti přímým uplatněním na svého dodavatele, a dále mohou využít Ombudsmana ČEZ společnosti ČEZ, a.s.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit i na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.