Společnost


Comgate a.s.

Počet nahlášených stížností:382
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:3
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

90%
10%
Toto skore je založeno na 33 stížnostech.

#16873Neoprávněně naúčtovaný poplatek za odstranění virů z mobilu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

41 minut 29 sekund

Detail stížnosti

Publikováno
10.07.2017, před 8 lety

Ota Kubát

Znění stížnosti

Kliknutím na ikonu na mobil.tel. se zobrazil výrazný červený text, že telefon obsahuje 16 virů, které poškodily baterii a začal se odpočítávat čas 3 minut do zablokování SIM karty. Další text, zda chci viry odstranit a telefon Chránit, jsem to potvrdil. Nato přišla SMS děkujeme za Váš nákup „JUMBO“ za cenu 99,-Kč, které byly okamžitě strženy. Následovala SMS JIMBO-2:1498930464mb20270398439:1- potvrďte že chcete chránit svůj mobilní telefon. Klikněte na odeslat. To jsem již nepotvrdil.


Požadované řešení

Vrácení kreditu 99,-Kč


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.7.2017 15:21, před 8 lety

Pokud prodávající požaduje platbu za službu, kterou spotřebiteli dodal, ačkoli si ji spotřebitel neobjednal, mohly být naplněny znaky agresivní obchodní praktiky, jež patří mezi zakázané nekalé obchodní praktiky podle zákona o ochraně spotřebitele. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad s podnětem, že byl porušen zákon. Více o podání podnětu je možné vyhledat na webové adrese www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/. Spotřebitel může také žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany prodávajícího.

Společnost ComGate Payments, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena. Podle vyjádření společnosti mohou spotřebitelé zasílat stížnosti na emailovou adresu infolinka@comgate.cz

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 00

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.