Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2795
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#16877Nemožnost zrušit profil, neoprávněné strhávání peněz z účtu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 7 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
10.07.2017, před 8 lety

Yvona Bečičková

Znění stížnosti

Dobrý den,

před měsícem jsem se zaregistrovala na seznamce Be2. Nejen že si seznamka strhla poplatek za registraci ve výši 149 Kč, ale docela drze si teď strhává 2247 Kč za prémiové členství. Účet nelze zrušit. Jak je možné, že si někdo může stahovat peníze z cizího účtu. Jak je možné, že nelze zrušit profil? Tím, že si stahují peníze z účtu, je podle nich profil VIP a ten nelze zrušit. Jenže za další tři měsíce si mohou znovu strhnout 2247 Kč a v podstatě za nic. Jakým právem? Dnes jsem kvůli tomu dvakrát hovořila s bankou a tam mi řekli, že není v jejich kompetenci bránit tomu, aby si někdo strhával peníze z účtu.Jak to je možné, že někdo si strhává peníze prostřednictvím platební karty, když já sama jako vlastník účtu musím všude zadávat PIN. Oni si prostě kývnou prstem a banka jim peníze z cizího účtu pošle. Není to absurdní? Jen k tomu chci ještě říct, že jediný údaj, který jsem zadala do profilu, je emailový účet. Žádné číslo účtu ani karty ani nic podobného. Na svá data jsem velmi pečivá a citlivá a nesděluji pokud možno ani číslo telefonu. Prostě nechápu, nechápu. Navíc si ani nemohu dovolit o ty peníze přijít. To mám kvůli tomu změnit banku?


Požadované řešení

Požaduji zrušit profil a požaduji dále, aby skončilo tohle beztrestné obohacování se na úkor jiných lidí. Taky požaduji, aby se banky proti takovému chování bránily. Ty umí pouze nabízet své hloupé produkty a úplně stejně odírat lidi.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.7.2017 05:50, před 8 lety

Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelkou a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitelku o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitelku o době trvání závazku a podmínky ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitelku řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitelku o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohla by spotřebitelka namítat neplatnost smlouvy, neboť byla uvedena společností v omyl.

Pokud bylo mezi stranami sjednáno poskytování služeb v rámci placeného členství, obsahují obchodní podmínky automatickou prolongaci. Se sjednáním služby mohla spotřebitelka souhlasit i s prováděním opětovné platby (v takovém případě musela spotřebitelka společnosti sdělit informace o své platební kartě; pokud byly informace o platební kartě zneužity, má spotřebitelka možnost obrátit se na Policii ČR). Tyto skutečnosti je třeba si ověřit. Pokud budou naplněny, doporučujeme spotřebitelce smlouvu v souladu s obchodními podmínkami prokazatelně vypovědět. Případné smazání profilu není výpovědí, tím se jen spotřebitelka zbavuje možnosti využívat zaplacené služby.

Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Pro ukončení smlouvy je tedy vhodné zaslat společnosti výpověď. Výpověď je účinná jejím doručením a spotřebitelka má v takovém případě právo na vrácení poměrné části zaplacených peněžních prostředků za dané období.

Žádat vrácení již zaplacených částek za minulá období by bylo možné pouze v případě, pokud by osoba, která uzavřela smlouvu, prokázala, že nebyla o automatickém prodloužení smlouvy informována, a že nebyla seznámena s cenou poskytované služby.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebitelce, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátila na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
18.7.2017 11:52, před 8 lety

ID: GUBTAH71


Přejeme Vám dobrý den, paní Bečičková.

Mějte prosím na paměti, že jste souhlasila s Všeobecnými obchodními podmínkami be2 (VOP), kterých součástí jsou také informace související s prodloužením Vašeho VIP členství, zakoupeného k datu: 08.06.2017. Prolongace je uvedená i na platební stránce, v rámci které jste si své VIP členství zvolila a uhradila a také na potvrzení o realizaci úhrady.

VIP členství je prodloužené v případě, že klient své VIP členství včas a řádně nevypoví. Výpověď VIP členství je potřebné uskutečnit nejpozději 4 dny před datem vypršení uhrazeného období (t.j. 4 dny před prodloužením VIP členství).

Jelikož nebyla z Vaší strany zaznamenaná žádná snaha o včasné a řádné vypovězení Vašeho VIP členství, bylo toto – v souladu s VOP be2 – prodloužené.

Pokud došlo z naší strany k omylu a Výpověď jste nám v stanovené výpovědní lhůtě zaslala (prostřednictvím FAX-u, dopisu či přílohy emailu), přepošlete nám prosím svůj výpovědní email, kopii potvrzení o odeslání FAX-u či potvrzení Pošty o odeslání Výpovědi formou dopisu.

...........................................................................................

V rámci procesu koupy VIP členství jste zadávala platební data své kreditní karty, včetně čísla kreditní karty – v opačném případě není realizaci platební transakce online možné uskutečnit.

Svůj profil můžete kdykoliv smazat kliknutím na kruhovou ikonu fotografie, následně na možnost "Nastavení" a "Smazat můj profil".

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
18.7.2017 13:33, před 8 lety


Yvona Bečičková

Platební karta jsem zadávala na klasické kartě k účtu prostřednictvím platby PayU pří první platbě ve výši 149.- Kč. Při stržení částky 2247 Kč jsem již žádná data nezadávala a bylo strženo, což nechápu. O odepsání částky z účtu jsem se dověděla až v internetovém bankovnictví, což byl pro mě šok. Be2 si prostě automaticky strhl tuto částku na základě předchozích dat zadaných k platbě 149,- Kč. Dále chci říct, že částka 149,- Kč byla částka za měsíční VIP členství. Částka 2247 Kč za 3 měsíce odpovídá měsíční částce 749 Kč, což není odpovídající. Právě proto si obchodník strhává a neupozorňuje řádnou smlouvou na tuto hrůzu.Následným pročítám internetových diskusí jsem zjistila, že takto se Be2 chová naprosto běžně a nejsem tedy v šoku sama. Ale je to hodně smutné a takříkajíc někde pod čarou. Víceméně zneužívání lidí a jejich platebních karet bez řádného upozornění.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.7.2017 13:48, před 8 lety

Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost na vyjádření spotřebitelky reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
19.7.2017 08:58, před 8 lety

ID: GUBTAH71


Opět Vám přejeme Vám dobrý den, paní Bečičková.

Informace v souvislosti s automatickým prodloužením Vašeho VIP členství byly/ jsou uvedené v rámci Všeobecných obchodních podmínek, na stránce s volbou produktu, na platební stránce a na potvrzení o realizaci úhrady (viz prosím předešlý komentář z naší strany).

Cena navazujícího VIP členství, t.j. standardní cena VIP členství, byla/ je uvedená na platební stránce a na potvrzení o realizaci úhrady.

Děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.8.2017 08:48, před 7 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.9.2017 19:44, před 7 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.