Společnost


Kokiska s.r.o.

Počet nahlášených stížností:2
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#16878Nekvalitní stánek za 4500 po hodině venku zničený

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

10 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
10.07.2017, před 8 lety

Filip Fadrhons

Znění stížnosti

Dobrý den,

Rád bych se na Vás obrátil s prosbou o pomoc s reklamací vadného zboží. Většinou si dokážeme s reklamací poradit, ale máme proti sobě opravdu připraveného prodejce a nevíme moc co máme dělat.
Zakoupili jsme si prodejní stánek na eshopu Kokiskashop.cz Stránka vypadala skvěle, na chat podpoře jsem se ptal zda je stánek ocelový, pevný, bylo mi řečeno, že ano, že je z oceli. Poté co jsem to napsal na eshop jako jednu z obhajob, tak mi bylo řečeno, že mi napsali jen že je ocelový. Na to, jestli je stan pevný a vydrží jsem se dle nich již neptal. Bohužel si nejsem jistý na co jsem se přesně v chatu ptal, ale myslím, že to bylo tak jak jsem napsal. Každopádně nechtěl jsem řešit reklamaci odstoupením od smlouvy, protože jsem chtěl vrátit všechny peníze a né aby mi z toho něco ztrhli. Stan jsme měli hodinu venku a po hodině se prohnul dopostředka a zlomila se první tyčka.
Stan stál 4500,-kč, což není malá částka. Každopádně vše o tom, jak to bylo jsem již psal do reklamačního emailu do eshopu, tak Vám to přepošlu.
V balení jsme neměli český návod, pouze nějaké zvláštní, nepřesně a nepochopitelné obrázky. Když jsem jim to psal odpověděli, že návod zasílají emailem, což si myslím, že není dostačující. Každopádně jsem si ho přečetl a je tam:
" v případě, že se stan nachází na volném prostranství a rychlost větru je vyšší než 6
m/s doporučujeme sundat plachty (střechu i boční stěny), abyste předešli možnému
poškození, pokud je rychlost větru vyšší než 12 m/s doporučujeme stan složit,
upozorňujeme, že na poškození stanu způsobena povětrnostními podmínkami, nelze
uplatnit záruku. "

Stan byl poničen po první hodině rozložení na větru. Nevím kolik to bylo metrů za sekundu, ale byli jsme nuceni sundat boční plachty, i přesto že jsme je sundali tak se stan prohnul a prolomil.
Každopádně dnes jsme hledali a zjistili jsme, že na eshop je spousty a spousty špatných recenzí o tom, že zboží je NEKVALITNÍ A ROZBÍJÍ SE. Každopádně zasílám emaily od eshopu od objednání.

Věřím, že to ještě může jít vyhrát a můžeme dostat peníze zpět. Například nechat si to posoudit nějakým znalcem, zda to byla ocel, či ne, nebo zda je to zboží vhodné k účelům na ven.

Každopádně tady je ten stan https://www.kokiskashop.cz/cz/zahradni-party-stan-nuzkovy-3x3-m-4-bocni-steny-bila-P36866/.
A zde jejich návod, který je pouze online. http://files.kokiska.cz/manuals/1463424568-313454.pdf


Produkt

šipka do leva šipka do prava Zahradní párty stan nůžkový 3x3 m + 4 boční stěny - bílá Zahradní párty stan nůžkový 3x3 m + 4 boční stěny - bílá Zahradní párty stan nůžkový 3x3 m + 4 boční stěny - bílá Zahradní párty stan nůžkový 3x3 m + 4 boční stěny - bílá Zahradní párty stan nůžkový 3x3 m + 4 boční stěny - bílá Zahradní párty stan nůžkový 3x3 m + 4 boční stěny - bílá Zahradní párty stan nůžkový 3x3 m + 4 boční stěny - bílá Zahradní párty stan nůžkový 3x3 m + 4 boční stěny - bílá Zahradní párty stan nůžkový 3x3 m + 4 boční stěny - bílá Zahradní párty stan nůžkový 3x3 m + 4 boční stěny - bílá Zahradní párty stan nůžkový 3x3 m + 4 boční stěny - bílá Zahradní párty stan nůžkový 3x3 m + 4 boční stěny - bílá Zahradní párty stan nůžkový 3x3 m + 4 boční stěny - bílá Zahradní párty stan nůžkový 3x3 m + 4 boční stěny - bílá Zahradní párty stan nůžkový 3x3 m + 4 boční stěny - bílá Zahradní párty stan nůžkový 3x3 m + 4 boční stěny - bílá Zahradní párty stan nůžkový 3x3 m + 4 boční stěny - bílá Zahradní párty stan nůžkový 3x3 m + 4 boční stěny - bílá Zahradní párty stan nůžkový 3x3 m + 4 boční stěny - bílá ZAHRADNÍ PÁRTY STAN NŮŽKOVÝ 3X3 M + 4 BOČNÍ STĚNY - BÍLÁ


Požadované řešení

Vrátit všechny peníze, včetně poštovného.

Mohl jsem odstoupit od smlouvy do 14 dnů, ale nechtěl jsem aby mi něco ztrhávali, tak jsem to nechal na později.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.7.2017 12:08, před 8 lety

Prodávající je povinen řádně informovat spotřebitele o vlastnostech prodávaných výrobků, o způsobu použití a údržby výrobku a o nebezpečí, které vyplývá z jeho nesprávného použití nebo údržby. Jestliže je to potřebné s ohledem na povahu výrobku, způsob a dobu jeho užívání, je prodávající povinen zajistit, aby tyto informace byly obsaženy v přiloženém písemném návodu v českém jazyce a aby byly srozumitelné. Této povinnosti se nemůže prodávající zprostit poukazem na skutečnost, že mu potřebné nebo správné informace neposkytl výrobce, dovozce nebo dodavatel. Tyto povinnosti se však nevztahují na případy, kdy se jedná o zřejmé nebo obecně známé skutečnosti.

Pokud prodávající spotřebitele o způsobu použití věci řádně neinformoval, je odpovědný za poškození, které vzniklo v důsledku nesprávného použití věci. Dle rozhodnutí Nejvyššího soudu ČR sp. zn. 33 Cdo 3620/2008 se za vadu na věci považuje také poškození, ke kterému došlo v souvislosti s nesplněním informační povinnosti ze strany prodávajícího dle § 9 odst. 1 zákona o ochraně spotřebitele. Zda byl v daném případě spotřebitel dostatečně informován o způsobu užití věci, by mohl posoudit jedině soud (dle našeho názoru je vhodnější, pokud je návod k výrobku přiložen ve fyzické podobě).

Dozor nad dodržováním povinností stanovených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Za porušení informační povinnosti hrozí prodávajícímu pokuta za přestupek a to až do výše 1 000 000,- Kč. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že porušil některou ze svých povinností, má možnost obrátit se s podnětem na Českou obchodní inspekci.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.7.2017 19:04, před 7 lety

Spotřebitel nás informoval, že se případ podařilo vyřešit smírnou cestou. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.