Společnost


EKOOL - WAY s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#1688Reklamace uhlí

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

8 měsíců 28 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
18.12.2013, před 11 lety

Martina Veitová

Znění stížnosti

Dne 19.8.2013 Nám bylo dodáno celkem 17,55 t ořechu 2 Bílina,při zahájení topné sezony manžel zjistil,že uhlí obsahuje skoro polovinu uhelného prachu,telefonicky upozornil paní Mlezivovou na tuto skutečnost,bylo mu řečeno,že to nějak vyřeší.Když jsem tak učinile e-mailem dostala jsem tuto odpověď

Dle obchodních podmínek f. EKOOL - WAY , které navazují na obchodní podmínky SD a.s., je reklamační lhůta na zjevné vady paliva - což je nadměrné množství podsítného - 7 dnů odedne dodání tj. do 26.8.2013. Z tohoto důvodu již lhůta na reklamaci uplynula.
Dle katalogu výrobce činí přípustné množství podsítného 15% z celkového množství dodaného paliva.( 2,6 to)
Hezký den. Mlezivová
EKOOL-WAY s.r.o.
345 02 Kout na Šumavě 324
ICO:26339854 DIC:CZ26339854
tel/fax: 379 730 555 (539)
www.ekool.cz


Produkt

Uhlí ořech 2 Bílina


Požadované řešení

Uznání reklamace - kompenzace


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.3.2014 08:56, před 11 lety

V případě, že kupující je spotřebitelem, nelze se odchýlit od zákona v jeho neprospěch, tedy ani lhůta pro uplatnění práv vyplývajících z odpovědnosti za vady prodejce nemůže být zkrácena. V tomto případě lze uplatnit rozpor s kupní smlouvou dle § 616 občanského zákoníku, pokud zboží složením či váhou neodpovídá sjednaným hodnotám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.9.2014 13:59, před 10 lety

Společnost EKOOL - WAY s.r.o. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.
Spotřebitelé mají nadále možnost pokračovat v řešení sporu v občanskoprávním řízení. Před samotným podáním žaloby doporučujeme zaslat společnosti předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu. Vhodné je také právní zastoupení. Seznam advokátů je k dispozici na http://www.dtest.cz/advokati.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.