Počet nahlášených stížností: | 682 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 2.6.2017 jsem si na těchto "stránkách" koupil povinnou VIP službu v hodnotě 180kč na jeden měsíc s tím, že služby vyzkouším. Od 3.7. mi pravidělně chodilo upozornění z banky (vždy kolem půlnoci), že se někdo snažil bez mého svolení účtovat platbu nad míru povolenou v mých karetních převodech. Po pátrání mi dnes banka potvrdila, že se jedná o platbu vyžádánou touto společností a to na 2 394 Kč.
Na stránkách jsem nenašel jedinou zmínka o tom, že se by takto platby účtovaly a to ani za předpokladu, že by se jednalo o roční služby. Jedná se o bezesporu o mnou neinicovanou snahu o rozšíření služeb a smlouvu proto považuji za neplatnou.
Při snaze o smazání účtu jsem byl zablokován a upozorněn, že jsem stále Prémiový případ, ale ani toto nejde zrušit. Upozorňuji, že ŽÁDNÉ služby spojené s Premiovým účtem můj účet neprovozuje.
Považuji za standardní služby všech firem a základní slušnost informovat své zákazníky srozumitelně a předem o rozšíření služeb a účtování dodatečných plateb a teprve v případě, že zákazník souhlasí si můžete účtovat poplatky. To dle mého názoru nejen neproběhlo, ale pokračovalo na hranici se zákonem.
Ukončení svého člentsví a všechny s tím spojené pohledávky po mě považuji za dokonané v okamžiku odeslání mého e-mailu na Vaši adresu service@c-date.cz.
"Premium Status" pro ID OQZ6HA56,
Zrušení účtu a zproštění všech pohledávek
|
Tweet |
Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti Interdate S.A. (dále jen VOP) se placený smluvní vztah na určité období automaticky prodlužuje o zvolené nebo uvedené období, pokud není 14 dní před uplynutím původního období vypovězen. Smluvní závazek je možné i poté vypovědět, spotřebitel však dle VOP nemá právo na vrácení platby, kterou již provedl.
Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínky ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt z Lucemburska, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Podrobný formulář stížnosti je k dispozici na webových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz v záložce „Kontakty“. Ke stížnosti je třeba přiložit doklady, které má spotřebitel k dispozici, např. kopii smlouvy, e-mailovou komunikaci s prodávajícím.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.