Společnost


Interdate S.A.

Počet nahlášených stížností:682
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

82%
18%
Toto skore je založeno na 151 stížnostech.

#16880Neoprávněně naúčtovaný poplatek

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 23 dnů 14 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
10.07.2017, před 8 lety

Milan Mocek

Znění stížnosti

Dne 2.6.2017 jsem si na těchto "stránkách" koupil povinnou VIP službu v hodnotě 180kč na jeden měsíc s tím, že služby vyzkouším. Od 3.7. mi pravidělně chodilo upozornění z banky (vždy kolem půlnoci), že se někdo snažil bez mého svolení účtovat platbu nad míru povolenou v mých karetních převodech. Po pátrání mi dnes banka potvrdila, že se jedná o platbu vyžádánou touto společností a to na 2 394 Kč.

Na stránkách jsem nenašel jedinou zmínka o tom, že se by takto platby účtovaly a to ani za předpokladu, že by se jednalo o roční služby. Jedná se o bezesporu o mnou neinicovanou snahu o rozšíření služeb a smlouvu proto považuji za neplatnou.

Při snaze o smazání účtu jsem byl zablokován a upozorněn, že jsem stále Prémiový případ, ale ani toto nejde zrušit. Upozorňuji, že ŽÁDNÉ služby spojené s Premiovým účtem můj účet neprovozuje.

Považuji za standardní služby všech firem a základní slušnost informovat své zákazníky srozumitelně a předem o rozšíření služeb a účtování dodatečných plateb a teprve v případě, že zákazník souhlasí si můžete účtovat poplatky. To dle mého názoru nejen neproběhlo, ale pokračovalo na hranici se zákonem.

Ukončení svého člentsví a všechny s tím spojené pohledávky po mě považuji za dokonané v okamžiku odeslání mého e-mailu na Vaši adresu service@c-date.cz.


Produkt

"Premium Status" pro ID OQZ6HA56,


Požadované řešení

Zrušení účtu a zproštění všech pohledávek


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.7.2017 13:38, před 7 lety

Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti Interdate S.A. (dále jen VOP) se placený smluvní vztah na určité období automaticky prodlužuje o zvolené nebo uvedené období, pokud není 14 dní před uplynutím původního období vypovězen. Smluvní závazek je možné i poté vypovědět, spotřebitel však dle VOP nemá právo na vrácení platby, kterou již provedl.

Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínky ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt z Lucemburska, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Podrobný formulář stížnosti je k dispozici na webových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz v záložce „Kontakty“. Ke stížnosti je třeba přiložit doklady, které má spotřebitel k dispozici, např. kopii smlouvy, e-mailovou komunikaci s prodávajícím.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.12.2017 07:52, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.