Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#16882Nedodání zásilky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

8 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
10.07.2017, před 8 lety

Danuše HERZINOVÁ

Znění stížnosti

Čekám zásilku DR6629318564U. Přišlo mi oznámení, že 10.7.2017 mi bude doručena. Dnes mi v 10.19 hod. volali, že zásilku dodají dnes v 15 hod. To se mi sice moc nehodilo, ale souhlasila jsem. Nyní je 17.45 hod. a zásilku dosud nemám a ani se nikdo nesnažil informovat, co se s ní děje. Jsou prázdniny a byla jsem s dětmi domluvená, že pojedeme na chatu a místo toho tvrdnu celý den doma a čekám, byť mám dojem, že zbytečně.


Produkt

jde o 3ks k roboru BOSCH : 1X MUZ45SV1 a 2X MUZ45FV1


Požadované řešení

ráda bych měla své objednané zboží, ale nehodlám kvůli vám sedět další den doma.
A opravdu si chci postěžovat, jak vedle rámečku uvádíte, nevím, zda takové jednání vám připadá normální. I když v dnešní době to asi normální je.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.7.2017 13:02, před 7 lety

Česká pošta výslovně garantuje doručení balíku Do ruky následující pracovní den po podání. Podle Poštovních podmínek pro dodržení této lhůty stačí, když bude adresát daný den vyzván k převzetí zásilky u příslušné pošty, nebo jen to, že zásilka bude k vyzvednutí připravena. To však jedině „v případě, že i přes veškerou snahu o doručení balíku byl pokus o doručení neúspěšný,“ jak je uvedeno na webové stránce www.ceskaposta.cz.

Nesplnil-li podnik svou povinnost, je vhodné uplatnit reklamaci. Reklamovat lze na kterékoliv poště a spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Česká pošta je povinna reklamaci vyřídit nejpozději do 30 dnů od jejího přijetí. Pokud se v této lhůtě k reklamaci nevyjádří nebo jí nevyhoví, může spotřebitel do jednoho měsíce podat námitku k Českému telekomunikačnímu úřadu. Zahájení řízení o námitce je však spojeno s poplatkem.

Česká pošta, s.p. se však rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.