Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#16884Opětovné nedoručení balíčku NA0722538127F

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 dny 14 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
10.07.2017, před 8 lety

Ludmila Kalábová

Znění stížnosti

Dobrý den,
jsem krajně nespokojena se sytemem doručování české pošty.nechodím jsem po operaci a tak jsem požádala prostřednictvím vašeho internetového systemu o změnu doručení. Ačkoliv jsem dostala potvrzení že bude( minulý pátek) nic nepřišlo, po 2 hodinách volání jsem se konečně ( vpátek) dovolala na poštu ( Tilleho nám) a tam mi řekli že je tam zásilka stále uložena ( tedy internetová změna doručení z. 3.7. nebyla vůbec vzata na vědomí) ale že mi zajistí náhradní doručení 10.7. ale že si tam musím k nim zavolat -asi mají zkušenost, že system nefunguje jak slibujete.
Nic však nebylo doručeno. Nemůžu stále rušit rehabilitace, které nutně potřebuji, abych trčela doma kvůli neschopnosti pošty.
Nyní mám na poště další zásilku NA0722579603F, opět jsem udělala změnu doručení(na 13.7), ale vážně se obávám, že to bude mít obdobný průběh a už skoro nevěřím, že zásilky obdržím. Bohužel mám pocit, že se dříve skvěla pošta změnila ve velmi občasný doručovací úřad, který nikomu nemohu doporučit.
Ludmila Kalábová, tel. 777264036


Požadované řešení

okamžité doručení s informací o čase doručení a nesvalovat vinu za nefunkčnost z jednoho na druhého a aby stížnosti řešili vedoucí a ne telefonistky.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.7.2017 09:06, před 8 lety

Pokud podnik sjednanou službu neposkytl, je vhodné uplatnit reklamaci. Reklamovat lze na kterékoliv poště a spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Česká pošta je povinna reklamaci vyřídit nejpozději do 30 dnů od jejího přijetí. Pokud se v této lhůtě k reklamaci nevyjádří nebo jí nevyhoví, může spotřebitel do jednoho měsíce podat námitku k Českému telekomunikačnímu úřadu. Zahájení řízení o námitce je však spojeno s poplatkem.

Česká pošta, s.p. se však rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.