Společnost


ANTIPO TRADE s.r.o.

Počet nahlášených stížností:7
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#16885Reklamácia chladničky Samsung RB 31FERNBSA

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 23 dnů 11 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
10.07.2017, před 8 lety

Martin Vozár

Znění stížnosti

Dobrý den,

Rad by som vyreklamoval chladničku Samsung RB 31FERNBSA zakúpenú vo firme ANTIPO TRADE a.r.o so sídlom v Prahe. Táto chladnička bola zakúpená 17.7.2015 a je ešte v záruke.
Chladnička prestala chladiť a tým je nemožné ju používať.

Dodávateľ : ANTIPO TRADE s.r.o
Novákových 970/41
180 00 Libeň - Praha 8

IČ: 03558185
DIČ: CZ03558185

Číslo faktúry 159101687 : suma aj s dobierkou 517,93 Eur

Prosím firmu o opravu zavady alebo výmenu chladničky.

Dakujem

Martin Vozár


Produkt

Záruka 24 mesiacov


Požadované řešení

Oprava alebo výmena nefunkčnej chladničky.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.7.2017 13:12, před 7 lety

Prodávající odpovídá za své závazky, dokud trvají a sám existuje (více informací je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-4745/kde-reklamovat-kdyz-prodejce-skonci). Podle údajů uvedených v obchodním rejstříku společnost stále existuje. V takovém případě je povinna přijmout reklamaci v kterékoli její provozovně (informace o provozovnách podnikatelů je možné vyhledat v živnostenském rejstříku), v níž je přijetí reklamace možné s ohledem na sortiment prodávaného zboží nebo poskytovaných služeb, případně i v sídle nebo místě jejího podnikání (ANTIPO TRADE s.r.o., Novákových 970/41, Libeň, 180 00 Praha 8).

Pokud společnost nepřijme reklamaci, dopouští se přestupku, za který jí může být udělena pokuta až do výše 3 000 000,- Kč. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad. Podat podnět je možné prostřednictvím následujícího webového odkazu www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.12.2017 07:53, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.