Počet nahlášených stížností: | 4 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Chtěli bychom využít možnosti vrácení zboží, protože jeho použití nepřináší žádný účinek. Překvapill mě, že jsem na webu nedohledala žádné stránky a obchodní podmínky. Je tedy platný návrh na vrácení zboží do 12 měsíců uvedený na faktuře?
Chtěli bychom zboží vrátit, ale nevím jaké mám šance.
Prosím o návrh řešení.
|
Tweet |
Odstoupit od kupní smlouvy bez udání důvodu je možné ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží a to za předpokladu, že smlouva byla uzavřena mimo obchodní prostory podnikatele nebo za pomoci prostředku umožňujícího komunikaci na dálku. Pokud se však společnost zavázala, že je možné od smlouvy odstoupit i ve lhůtě delší než je výše uvedená, je povinna svému závazku dostát. V takovém případě je ale nutné, aby se spotřebitelka řídila podmínkami, které byly mezi prodávajícím a spotřebitelkou sjednány.
Od 1. února 2016 začalo fungovat mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Spotřebitelka má také možnost se obrátit na tento úřad (návrh na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné podat přes následující webový formulář https://adr.coi.cz/cs).
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.