Společnost


DREAM BODY s.r.o.

Počet nahlášených stížností:4
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#16886Možnost vrácení zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 23 dnů 10 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
10.07.2017, před 8 lety

Petra Bezuchová

Znění stížnosti

Chtěli bychom využít možnosti vrácení zboží, protože jeho použití nepřináší žádný účinek. Překvapill mě, že jsem na webu nedohledala žádné stránky a obchodní podmínky. Je tedy platný návrh na vrácení zboží do 12 měsíců uvedený na faktuře?

Chtěli bychom zboží vrátit, ale nevím jaké mám šance.


Požadované řešení

Prosím o návrh řešení.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.7.2017 13:18, před 7 lety

Odstoupit od kupní smlouvy bez udání důvodu je možné ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží a to za předpokladu, že smlouva byla uzavřena mimo obchodní prostory podnikatele nebo za pomoci prostředku umožňujícího komunikaci na dálku. Pokud se však společnost zavázala, že je možné od smlouvy odstoupit i ve lhůtě delší než je výše uvedená, je povinna svému závazku dostát. V takovém případě je ale nutné, aby se spotřebitelka řídila podmínkami, které byly mezi prodávajícím a spotřebitelkou sjednány.

Od 1. února 2016 začalo fungovat mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Spotřebitelka má také možnost se obrátit na tento úřad (návrh na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné podat přes následující webový formulář https://adr.coi.cz/cs).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.12.2017 08:01, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.