Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Nevím, zda je vůbec potřeba cokoliv vysvětlovat...
Jedná se stále o to samé, seznamka je plná falešných profilů, o žádné automatické prodlužování VIP členství nikdo nestojí...
Ze zákona mám právo se rozhodnout zda chci i nadále objednané služby využívat (Zákon o ochraně spotřebitele, § 5). Normální, seriózní firmy Vás před vypršením zkušebního období informují, že platnost vyprší a zda si ji přejete prodloužit, zašlou Vám fakturu apod. Tady s Vámi nikdo nekomunikuje, stále jen přeposílají zkopírované odpovědi.
Také mi chtěli za VIP strhnout peníze z účtu, ale "naštěstí" jsem jich tam neměla dostatek. Teď po mě žádají částku zaplatit, ale jelikož jsem si nic neobjednala, profil nevyužívám, 90% jejich nabídek jsou lži, tudíž nedodrželi dodávku svých služeb a navíc se mnou jednali klamavě, odmítám cokoliv zaplatit a žádám o okamžité zrušení mého účtu a vymazání veškerých mých údajů z jejich databáze, jelikož si nepřeji, aby nadále jakkoliv s mými osobními údaji nakládali (Zákon o ochraně osobních údajů, § 5). Pokud se tak nestane jsem nucena se obrátit na Českou obchodní inspekci, Policii ČR a Úřad pro ochranu osobních údajů.
Sami mi v emailu napsali, že až částku zaplatím, tak mi VIP členství obnoví, takže chápu, že je teď neaktivní, tak nevidím v čem je problém. Já službu nevyužívám, nic jsem si nezaplatila ani neobjednala, Vám peníze nepřišli, prostě můj profil zrušte a problém je vyřešen.
Předem velmi děkuji za kladné vyřízení a odpověď. Snad budete alespoň tady mluvit k věci a nebudete přeposílat vygenerované automatické zprávy.
Okamžité zrušení mého účtu a vymazání veškerých mých údajů z jejich databáze, jelikož si nepřeji, aby nadále jakkoliv s mými osobními údaji nakládali.
|
Tweet |
Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelkou a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitelku o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitelku o době trvání závazku a podmínky ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitelku řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitelku o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohla by spotřebitelka namítat neplatnost smlouvy, neboť byla uvedena společností v omyl.
Pokud bylo mezi stranami sjednáno poskytování služeb v rámci placeného členství, obsahují obchodní podmínky automatickou prolongaci. Tyto skutečnosti je třeba si ověřit. Pokud budou naplněny, doporučujeme spotřebitelce smlouvu v souladu s obchodními podmínkami prokazatelně vypovědět. Případné smazání profilu není výpovědí, tím se jen spotřebitelka zbavuje možnosti využívat zaplacené služby.
Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Pro ukončení smlouvy je tedy vhodné zaslat společnosti výpověď. Výpověď je účinná jejím doručením a spotřebitelka má v takovém případě právo na vrácení poměrné části zaplacených peněžních prostředků za dané období.
Žádat vrácení již zaplacených částek za minulá období by bylo možné pouze v případě, pokud by osoba, která uzavřela smlouvu, prokázala, že nebyla o automatickém prodloužení smlouvy informována, a že nebyla seznámena s cenou poskytované služby.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebitelce, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátila na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
ID: OQ6SHA16
Přejeme Vám dobrý den, paní Heidlerová.
S ohledem na potíže spojené s užíváním profilu a na skutečnost, že si již nepřejete služeb be2 využívat, byl již požadavek na úhradu poplatku stažený a Váš profil (účet) byl k dnešnímu dni vymazaný.
Přejeme Vám hezký den.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.