Společnost


HORNBACH BAUMARKT CS spol. s r.o.

Počet nahlášených stížností:29
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#16891Závažné problémy s platbou přes TrustPay

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 22 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
11.07.2017, před 8 lety

Jiří Houska

Znění stížnosti

Při platbě za zboží objednané na vašem e-shopu jsem zvolil platbu TrustPay (mea culpa, mea maxima culpa).
Trustpay odebral peníze (647 CZK) z mého účtu u ČS, vzali si je k nim na Slovensko, a až druhý den je údajně poslali na účet do Hornbachu.
U e-shopu Hornbachu mám takto zboží napsané "v košíku", peníze by tam někde snad měly být, ale od Hornbachu žádná reakce.


Požadované řešení

Hornbach by měl vzniklý problém napravit.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.7.2017 14:32, před 7 lety

Pokud spotřebitel již za zboží zaplatil a splnil tak svou povinnost z kupní smlouvy, je nyní na prodávajícím, aby poskytl protiplnění a dodal zboží. Jestliže prodávajícího zboží nedodá, upozorní jej spotřebitel, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.

V případě, že prodávající nevrátí spotřebiteli peněžní prostředky ani poté, co bylo od smlouvy odstoupeno, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.12.2017 07:54, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.