Počet nahlášených stížností: | 29 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Při platbě za zboží objednané na vašem e-shopu jsem zvolil platbu TrustPay (mea culpa, mea maxima culpa).
Trustpay odebral peníze (647 CZK) z mého účtu u ČS, vzali si je k nim na Slovensko, a až druhý den je údajně poslali na účet do Hornbachu.
U e-shopu Hornbachu mám takto zboží napsané "v košíku", peníze by tam někde snad měly být, ale od Hornbachu žádná reakce.
Hornbach by měl vzniklý problém napravit.
|
Tweet |
Pokud spotřebitel již za zboží zaplatil a splnil tak svou povinnost z kupní smlouvy, je nyní na prodávajícím, aby poskytl protiplnění a dodal zboží. Jestliže prodávajícího zboží nedodá, upozorní jej spotřebitel, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.
V případě, že prodávající nevrátí spotřebiteli peněžní prostředky ani poté, co bylo od smlouvy odstoupeno, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.