Počet nahlášených stížností: | 238 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 8 |
Byli jsme ubytování v hotelu coral beach tiran v Egyptě v oblasti sharm El sheikh, ck uvádí, ze hotel ma k dispozici 3 bazény a vstup do more přes korálové podloží a take molo, bohužel hotel je ze čtvrtiny uzavřeny takze otevřené byly bazény jen dva bazeny a přístup do more byl pouze přes molo.
Dále animační programy byly pouze v ruštině a arabštině, strava byla šílená, skoro žádné ovoce, žádný syr, same kuře, hovězí a ryze, strava každy den stejná. Jednou za pobyt uvádí ze je možnost povečeřet v místní ala carte restauraci, to neni vubec pravda je to restaurace, která je určena pro Evropany a vyber byl zde jeste chudší. V hotelu byly pouze místní obyvatele na to by měla cestovní kancelář při koupi zájezdu take upozornit.All inclusive mel trvat vždy nějaké časové rozmezí, ale vždy otevirali o pul hodinu déle a zavírali o pul hodinu dříve, vubec tedy časy All inclusive nebyly dodržovány. Byli jsme velmi nespokojeni.
Coral beach tiran - sharm El sheikh rezervace cislo 126084878
Požaduji za přiměřenou vzhledem k vadně poskytnutím službám a nefostatečné upozornění na daně služby od cestovní kanceláře exim tours dle všeobecných podmínek účasti na zájezdech slevu z ceny zájezdu nebo vracení poměrně části peněz.
|
Tweet |
Neměl-li zájezd vlastnosti, o nichž pořadatel spotřebitelku ujistil nebo které spotřebitelka vzhledem k nabídce a zvyklostem důvodně očekávala, měl pořadatel zajistit nápravu, pokud by si nevyžádala neúměrné náklady. Zajistí-li pořadatel pokračování zájezdu s vyššími náklady, jdou takové náklady k jeho tíži.
Měl-li zájezd vadu a vytkla-li ji spotřebitelka bez zbytečného odkladu, má spotřebitelka dle § 2540 občanského zákoníku právo na slevu z ceny ve výši přiměřené rozsahu a trvání vady. Existenci vad je nutné doložit. Nevytkla-li spotřebitelka vadu zájezdu bez zbytečného odkladu vlastním zaviněním, soud jí právo na slevu z ceny nepřizná, jestliže pořadatel namítne, že spotřebitelka své právo neuplatnila ani do jednoho měsíce od skončení zájezdu ani u něho, ani u osoby, která uzavření smlouvy zprostředkovala. Z důvodu předběžné opatrnosti spotřebitelce doporučujeme, aby zájezd znovu reklamovala přímo v cestovní kanceláři a uchovala si písemné potvrzení o tom, že reklamaci uplatnila (společnost je povinna toto potvrzení vydat).
Pokud pořadatel zájezdu porušil některou ze svých povinností, může spotřebitelka také požadovat úhrady škody za újmu za narušení dovolené. Pořadatel odpovídá spotřebitelce za splnění povinností ze smlouvy bez zřetele na to, zda v rámci zájezdu poskytují jednotlivé služby cestovního ruchu jiné osoby.
Pro výpočet výše nároku je možné využít tzv. Frankfurtskou tabulku slev. Tabulka není právně závazná, jedná se spíše o pomocné vodítko. Zde je k dispozici ke stažení Frankfurtská tabulka slev: http://www.dtest.cz/clanek-3723/jak-spravne-reklamovat-vady-zajezdu. Více informací ohledně problematiky zájezdů je možné také vyhledat na adrese https://www.dtest.cz/clanek-4407/pravo-problemy-se-zajezdy.
Nebude-li spotřebitelka s reklamací úspěšná, má možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů pří České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.