Společnost


TV PRODUCTS CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:27
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#16897Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 28 dnů 7 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
11.07.2017, před 8 lety

Milan Plaček

Znění stížnosti

Zakoupil jsem zahradní lehátko se stříškou http://www.tv-products.cz/zahradni-lehatko-se-striskou.html
Lehátko je pro hmotnost do 120kg, při mých 85kg sepo 2! použitích, během 14 dní od koupě, v řádu několika hodin se začala tkanina vytrhávat z konstrukce lehátka.
Lehátko má tak ostré šrouby že jsem si o něj odřel nohu, gumové krytky z konstrukce vypadávají při každém složení a při rozložení není konstrukce ani v rovině a má ostré hrany.
Reklamace byla zamítnutná, lehátko bylo mnou mechanicky poškozeno, prý jsem na něj asi skákal nebo nás na něm bylo více...
(zamítnutím). S tím nesouhlasím. Tkanina se trhá v místech kde jsou hýždě a je tam asi největší váha, ale při ležení by se to rozhodně stát nemělo a už vůbec ne po 2 použitích.
Lehátko stálo 1500Kč, bylo to jedno z nejdražších lehátek které se v okolí dají koupit a jedno z mála které bylo až do 120kg.
Na prodejně se paní divila že reklamace byla zamítnuta, prý se to obvykle nestává.

Mám podat reklamaci znovu a uvést k ní "k rukám vedoucímu" ale prý dopadne asi stejně (zamítnutím) Tento přístup se mi nelíbí a koupě začínám litovat, protože teď místo na lehátku ležím na zemi a jsem o 1500Kč chudší.


Produkt

GARDEN KING Zahradní lehátko se stříškou šedé


Požadované řešení

Vzhledem k tolika nedostatkům na mnou zakoupeném lehátku (ostré šrouby, nesouměrná konstrukce, vypadávající krytky, roztržení...) preferuji vrácení peněz, případně možnost koupě jiného zboží ve stejné ceně.
Jako krajní variantu výměnu za nové.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.7.2017 15:20, před 7 lety

Pokud bylo zboží reklamováno v prvních 6 měsících od jeho převzetí, má se dle § 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že věc byla vadná už při koupi. V případě soudního sporu by musel prodávající prokázat, že věc v době převzetí vadná nebyla.

Pokud prodávající reklamaci zamítá, má povinnost zamítnutí reklamace řádně odůvodnit. Odůvodnění zamítnutí reklamace by se mělo vztahovat k prokázání skutečnosti, že věc nebyla vadná při převzetí. Vzhledem k síle zákonné domněnky, uvedené v předchozím odstavci, nepovažujeme za prokázání opaku pouhé obecné tvrzení, je nutné zamítnutí přesvědčivě zdůvodnit (nejlépe odborným posudkem). Není-li zamítnutí reklamace řádně zdůvodněno a uplynula-li 30 denní lhůta pro vyřízení reklamace, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit, neboť jeho reklamace nebyla vyřízena včas (dle § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele). Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/nejcastejsi-problemy/zamitl-vam-prodejce-reklamaci-zbozi-prevzateho-pred-mene-nez-6-mesici/25.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.12.2017 21:23, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.