Počet nahlášených stížností: | 27 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Zakoupil jsem zahradní lehátko se stříškou http://www.tv-products.cz/zahradni-lehatko-se-striskou.html
Lehátko je pro hmotnost do 120kg, při mých 85kg sepo 2! použitích, během 14 dní od koupě, v řádu několika hodin se začala tkanina vytrhávat z konstrukce lehátka.
Lehátko má tak ostré šrouby že jsem si o něj odřel nohu, gumové krytky z konstrukce vypadávají při každém složení a při rozložení není konstrukce ani v rovině a má ostré hrany.
Reklamace byla zamítnutná, lehátko bylo mnou mechanicky poškozeno, prý jsem na něj asi skákal nebo nás na něm bylo více...
(zamítnutím). S tím nesouhlasím. Tkanina se trhá v místech kde jsou hýždě a je tam asi největší váha, ale při ležení by se to rozhodně stát nemělo a už vůbec ne po 2 použitích.
Lehátko stálo 1500Kč, bylo to jedno z nejdražších lehátek které se v okolí dají koupit a jedno z mála které bylo až do 120kg.
Na prodejně se paní divila že reklamace byla zamítnuta, prý se to obvykle nestává.
Mám podat reklamaci znovu a uvést k ní "k rukám vedoucímu" ale prý dopadne asi stejně (zamítnutím) Tento přístup se mi nelíbí a koupě začínám litovat, protože teď místo na lehátku ležím na zemi a jsem o 1500Kč chudší.
GARDEN KING Zahradní lehátko se stříškou šedé
Vzhledem k tolika nedostatkům na mnou zakoupeném lehátku (ostré šrouby, nesouměrná konstrukce, vypadávající krytky, roztržení...) preferuji vrácení peněz, případně možnost koupě jiného zboží ve stejné ceně.
Jako krajní variantu výměnu za nové.
|
Tweet |
Pokud bylo zboží reklamováno v prvních 6 měsících od jeho převzetí, má se dle § 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že věc byla vadná už při koupi. V případě soudního sporu by musel prodávající prokázat, že věc v době převzetí vadná nebyla.
Pokud prodávající reklamaci zamítá, má povinnost zamítnutí reklamace řádně odůvodnit. Odůvodnění zamítnutí reklamace by se mělo vztahovat k prokázání skutečnosti, že věc nebyla vadná při převzetí. Vzhledem k síle zákonné domněnky, uvedené v předchozím odstavci, nepovažujeme za prokázání opaku pouhé obecné tvrzení, je nutné zamítnutí přesvědčivě zdůvodnit (nejlépe odborným posudkem). Není-li zamítnutí reklamace řádně zdůvodněno a uplynula-li 30 denní lhůta pro vyřízení reklamace, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit, neboť jeho reklamace nebyla vyřízena včas (dle § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele). Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/nejcastejsi-problemy/zamitl-vam-prodejce-reklamaci-zbozi-prevzateho-pred-mene-nez-6-mesici/25.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.