Společnost


SALES 4 PORTAL LTD

Počet nahlášených stížností:167
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#16900Nedodaná GPS 5" s doživotní aktualizací map ( ze záruční opravy )

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 28 dnů 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
11.07.2017, před 7 lety

Jiří Jurišica

Znění stížnosti

7.10.2016 jsem podle návodu odeslal GPS navigaci do opravy s popisem co navigace nedělá a mou adresou a zároveň jsem vyplnil dotazník a odeslal mailem. Nevěděl jsem zda opravu převzali, tak jsem na poště zjišťoval zda balíček převzali. Zjištěním na poště mi doložili, že 11.10.2016 v 09.13 hod. balíček převzali. V Listopadu 2016 na jejich reklamačním protokolu jsem znovu urgoval opravu jinak se s nimi nedá spojit.V Prosinci 2016 jsem s tímto zjištěním poslal doporučený dopis, žádná reakce. Do dnešního dne žádná reakce 11.07.2017. Už jsem se rozloučil s penězi, ale divím se, že takovouto nevěrohodnou firmu okrádající každého druhého občana stále tolerujeme v naší republice. Poslal jsem stížnost na ČOJ Ostrava, doufám, že se na tuto zlodějskou firmu dojdou podívat. S pozdravem Jurišica J.


Produkt

5" GPS navigace s doživotní aktualizací map.


Požadované řešení

Vrátit peníze!!!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.7.2017 09:01, před 7 lety

Prodávající má povinnost vyřídit reklamaci řádně a včas (nejpozději ve lhůtě 30 dní od jejího uplatnění). Pokud tak neučiní, jedná se o podstatné porušení smlouvy a spotřebitel má právo od smlouvy odstoupit. Třiceti denní lhůta na vyřízení reklamace včetně opravy věci počíná běžet ode dne následujícího po dni, kdy byla uplatněna reklamace.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt (zahraniční subjekt se sídlem ve Velké Británii), doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum při České obchodní inspekci na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Podrobný formulář stížnosti je k dispozici na webových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz v záložce „Kontakty“. Ke stížnosti je třeba přiložit doklady, které má spotřebitel k dispozici, např. kopii smlouvy, e-mailovou komunikaci s prodejcem.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.12.2017 21:22, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.