Počet nahlášených stížností: | 258 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dne 11. 7. mně měly být doručeny rostliny. Den předem mi přišla zpráva, že mě řidič informuje o čase doručení - to se bohužel nestalo. V poledne jsem proto kontaktovala operátorku, která čas určila mezi 13.00 a 16.00 hod. (neuvěřitelný časový rozsah!). Po celodenním čekání, volání řidiči J. V. i do depa paní K. Š. mi v 16.30 hod. bylo touto arogantní operátorkou oznámeno, že je řidič i s mou zásilkou na depu. Přišla jsem o jeden den dovolené, rostliny, které není možné reklamovat (podle operátorky firma rostliny nepřeváží) ani zkontrolovat jejich stav při předání (to firma také neumožňuje).
Řidič mě nekontaktoval ani jednou. Přišla pouze sms "zavolám později" - přesto se nic nedělo.
Po této spolupráci s firmou Geis CZ cítím čiré zoufalství...
Rostliny - zahradnictví FLOS
Požaduje opětovně doručení bez účtování dopravného
|
Tweet |
Co se týká nesplnění povinnosti dodat řádně dle zasílatelské smlouvy v deklarovaném termínu, bylo by nutné namítnout skutečnost, že se zasílatel nepokusil zásilku dodat a tím porušil povinnost ze smlouvy, kterou má uzavřenou s příkazcem, který by mohl vadné poskytnutí služby reklamovat. Jestliže by zásilka byla dodána později, než bylo stanoveno ve smlouvě, resp. obchodních podmínkách, a v důsledku toho vznikla škoda, mohl by se příkazce domáhat její náhrady na zasílateli.
Za včasné doručení ve vztahu mezi prodávajícím a spotřebitelem odpovídá prodávající (pokud spotřebitelka zvolila jednu z možností prodávajícím nabízené dopravy), protože povinnost dodat je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa určeného spotřebitelem, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Vzhledem k tomu, že zasílatelskou smlouvu zřejmě uzavíral prodávající (odesílatel zboží), ten je také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.