Společnost


TV Prodaja d.o.o.

Počet nahlášených stížností:35
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#16909Neoprávněně naúčtované, neobjednané zboží = firma nereaguje

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

13 dnů 14 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
11.07.2017, před 7 lety

Anna Čmejrková

Znění stížnosti

Dobrý den,

objednaný přípravek za 65Kč byl dodán s neobjednanou příručkou v angličtině "QuitFAT" za 913Kč. Po zjištění firma nereaguje. Odeslala jsem zdvořilý mail paní Martě Hurtové, ohledně sdělení adresy na kterou mám vrátit neobjednané zboží ve 14ti denní lhůtě. Žádná reakce.
Nevím, jestli má smysl vracet zboží, na adresu, která neexistuje. Jak jsem zjistila, je více stížností na tuto firmu a její způsob podvádění lidí.
Já už jsem se s penězi rozloučila, ale štve mě to.
Děkuji za případnou radu. Čmejrková


Požadované řešení

Ráda bych, aby firma alespoň začala komunikovat, sdělila adresu pro vrácení zboží a následně vrátila peníze a zřejmě nejenom mně.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.7.2017 10:06, před 7 lety

Pokud si spotřebitelka od společnosti obdržela kromě objednaného přípravku také nevyžádanou zpoplatněnou anglickou publikaci, je tato publikace neobjednaným plněním ve smyslu ustanovení § 1838 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (dále rovněž "OZ"). V takovém případě není povinností spotřebitelky neobjednané zboží platit či jej zasílat zpět na své náklady.

Vyžadování úhrady ceny neobjednaného zboží je agresivní obchodní praktikou podle ustanovení § 5b a přílohy číslo 2 písm. f) zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele (dále rovněž "ZOS"), kterou pokutuje Česká obchodní inspekce, pokud se jedná o tuzemský podnikatelský subjekt. V tomto případě se však jedná o subjekt zahraniční ze Slovinska, tedy v rámci Evropské Unie, proto doporučujeme spotřebitelce pro případ nevyřešení situace v rámci smírného řešení sporů, obrátit se na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Na Evropské spotřebitelské centrum se může spotřebitelka rovněž obrátit telefonicky na čísle 296 366 155 nebo elektronicky na e-mail esc@coi.cz. ESC pro ČR sídlí na adrese Štěpánská 15, 120 00 Praha 2.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.7.2017 12:36, před 7 lety

Spotřebitelka nás informovala, že se případ podařilo vyřešit smírnou cestou. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.