Počet nahlášených stížností: | 73 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den,
Koupila jsem si u Vaší společnosti plavky pro letošní dovolenou.Jaké ale bylo mé zklamání,když po druhém vykoupání z gumiček u plavek se staly de-facto provázky a z plavek mi čouhal zadek a materiál plandal kolem stehen.Ještě větší šok byl,když vložená výztuha o tloušce 2 milimetry ve tvaru trojúhelníčku mezi podšívkou a plavkami po plavání spadly a v plavkách se na prsou vytvořily shrnuté 2 boule. Proč to píšu ,dnes mi dcera šla plavky reklamovat do AUPARK v Hradci Králové a prodavač, mladý muž, nejprve to vůbec nechtěl jako reklamaci přijmout,že se jedná o standardní vycpávky.Což podle mne není standard,když dva tenké molitany v plavkách nedrží a po namočení se shrnou dolů a vytvoří dvě nevzhledné boule. Zkrátka další důvod reklamace odmítl dceři do reklamačního protokolu uvést.Jsou to již několikáté plavky během mého života,ale takový standart se mi stal poprvé,to nemají ani plavky staré 10 let co ARRES plavky za "pouhých"299 korun.Číslo reklamace je 598 den 11.7.2017 AUPARK Hradec Králové, číslo prodejny 98.Prosím,aby toto bylo přiloženo k posouzení reklamace.
Děkuji za kladné vyřízení
číslo zboží 1255-0107-30
viz. reklamační protokol
|
Tweet |
Nemá-li věc vlastnosti, které byly sjednány nebo které prodávající popsal a spotřebitelka je očekávala, je tato věc vadná. Spotřebitelka má v takovém případě možnost tuto věc reklamovat a požadovat nápravu. Má-li věc vady, může spotřebitelka dle § 2169 odst. 1 občanského zákoníku požadovat po prodávajícím opravu věci nebo dodání nové věci. Žádat dodání nové věci je ale možné pouze, pokud to není vzhledem k povaze vady neúměrné. Není-li to možné, má spotřebitelka právo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitelka žádat přiměřenou slevu podle § 2169 odst. 3 občanského zákoníku.
Pokud bylo zboží reklamováno v prvních 6 měsících od jeho převzetí, má se dle § 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že věc byla vadná už při koupi. V případě soudního sporu by musel prodávající prokázat, že věc v době převzetí vadná nebyla.
Nebude-li možné spor vyřešit smírnou cestou prostřednictvím naší služby, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.