Společnost


SPORTISIMO s.r.o.

Počet nahlášených stížností:73
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#16912Reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 27 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
11.07.2017, před 8 lety

Jana Bukovská

Znění stížnosti

Dobrý den,
Koupila jsem si u Vaší společnosti plavky pro letošní dovolenou.Jaké ale bylo mé zklamání,když po druhém vykoupání z gumiček u plavek se staly de-facto provázky a z plavek mi čouhal zadek a materiál plandal kolem stehen.Ještě větší šok byl,když vložená výztuha o tloušce 2 milimetry ve tvaru trojúhelníčku mezi podšívkou a plavkami po plavání spadly a v plavkách se na prsou vytvořily shrnuté 2 boule. Proč to píšu ,dnes mi dcera šla plavky reklamovat do AUPARK v Hradci Králové a prodavač, mladý muž, nejprve to vůbec nechtěl jako reklamaci přijmout,že se jedná o standardní vycpávky.Což podle mne není standard,když dva tenké molitany v plavkách nedrží a po namočení se shrnou dolů a vytvoří dvě nevzhledné boule. Zkrátka další důvod reklamace odmítl dceři do reklamačního protokolu uvést.Jsou to již několikáté plavky během mého života,ale takový standart se mi stal poprvé,to nemají ani plavky staré 10 let co ARRES plavky za "pouhých"299 korun.Číslo reklamace je 598 den 11.7.2017 AUPARK Hradec Králové, číslo prodejny 98.Prosím,aby toto bylo přiloženo k posouzení reklamace.
Děkuji za kladné vyřízení


Produkt

číslo zboží 1255-0107-30


Požadované řešení

viz. reklamační protokol


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.7.2017 09:07, před 8 lety

Nemá-li věc vlastnosti, které byly sjednány nebo které prodávající popsal a spotřebitelka je očekávala, je tato věc vadná. Spotřebitelka má v takovém případě možnost tuto věc reklamovat a požadovat nápravu. Má-li věc vady, může spotřebitelka dle § 2169 odst. 1 občanského zákoníku požadovat po prodávajícím opravu věci nebo dodání nové věci. Žádat dodání nové věci je ale možné pouze, pokud to není vzhledem k povaze vady neúměrné. Není-li to možné, má spotřebitelka právo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitelka žádat přiměřenou slevu podle § 2169 odst. 3 občanského zákoníku.

Pokud bylo zboží reklamováno v prvních 6 měsících od jeho převzetí, má se dle § 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že věc byla vadná už při koupi. V případě soudního sporu by musel prodávající prokázat, že věc v době převzetí vadná nebyla.

Nebude-li možné spor vyřešit smírnou cestou prostřednictvím naší služby, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.12.2017 21:38, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.