Společnost


Allegro Retail a.s.

Počet nahlášených stížností:528
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

48%
52%
Toto skore je založeno na 139 stížnostech.

#16914Odstoupení od smlouvy pro překročení lhůty k vyřízení reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 16 dnů 7 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
12.07.2017, před 7 lety

Marie Veselá

Znění stížnosti

Vážená paní Veselá,
reklamaci u servisu jste uplatnila Vy, bohužel nemůžeme se servisem jednat Vaším jménem. V tuto chvíli Vám můžeme pouze doporučit obrátit se znovu na servis, případně jiné instituce.
Děkujeme Vám za pochopení.
S přátelským pozdravem,


Produkt

Sekačka Weibang


Požadované řešení

vrátit peníze


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.7.2017 12:27, před 7 lety

Za vyřízení reklamace je odpovědný vždy prodávající a to i v případě, je-li pro vyřízení reklamace určena třetí osoba. Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu nejpozději do 30 dní ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelkou nedohodne na delší lhůtě. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy a spotřebitelka má právo od kupní smlouvy odstoupit a požadovat vrácení peněžních prostředků.

Nevyřídí-li prodávající reklamaci včas, porušuje zákon o ochraně spotřebitele a tím se dopouští správního deliktu, za který mu může být udělena pokuta až do výše 3 000 000,- Kč. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitelka důvodné podezření, že podnikatel porušil povinnost uloženou mu zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad. Podat podnět je možné prostřednictvím následujícího webového odkazu www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
13.7.2017 12:01, před 7 lety

Vážená paní Veselá,

v rámci Vaší stížnosti bychom potřebovali doplnit bližší údaje, abychom mohli celou situaci prověřit.

Poprosila bych Vás tedy o zaslání čísla objednávky, případně faktury a veškeré podklady, které jste při reklamaci obdržela u autorizovaného servisu.
Následně Vás budeme kontaktovat ohledně dalšího postupu, abychom mohli danou situaci vyřešit k Vaší spokojenosti.

Děkuji a přeji hezký den.

Kristina Draštíková
overeno@mall.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
13.7.2017 12:54, před 7 lety


Marie Veselá

Dobrý den, zasílám Vám fakturu a reklamační list, který jsme od servisu dostali při reklamaci sekačky. Od té doby se nám nikdo ze servisu neozval. Doklad o nedodržení lhůty pro vyřízení reklamace nám nechtěji vystavit.

Hezký den

Marie Veselá

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.7.2017 12:56, před 7 lety

Stížnost přeřazujeme nyní na společnost, která má možnost na vyjádření spotřebitelky reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
19.7.2017 11:04, před 7 lety

Vážená paní Veselá,

děkuji Vám za doplněný daných údajů.

Naše společnost se již přestěhovala z dané adresy a z toho důvodu nám nebyla Vaše korespondence doručena.

Obrátila jsem se tedy na servisní středisko, které jste s daným výrobkem navštívili a danou situaci jsem se pokoušela vyřídit.
Dle jejich vyjádření je na výrobku mechanické poškození a nejedná se o záruční opravu. O tomto Vás také při přebírání informovali a tím nevzniká nárok na vrácení platby za reklamované zboží.

Zažádala jsem si tedy jejich oficiální vyjádření k dané reklamaci a jakmile jej obdržíme, bude Vám obratem zasláno.

Poprosila bych Vás ještě o strpení.

Děkuji za pochopení a přeji hezký den.

S pozdravem,

Kristina Draštíková
MALL.CZ

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
19.7.2017 12:07, před 7 lety


Marie Veselá

My jsme od nich dostali reklamační list, na kterém je uvedeno opravit výfuk. Výfuk se utřepal, protože sekačka po dvouměsíčním servisu na jaře 2017 se při nastartování celá třepala.
Reklamaci měli vyřídit do 30 dnů.

Hezký den

Marie Veselá

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.7.2017 12:12, před 7 lety

Stížnost opět přeřazujeme na společnost, která má možnost na vyjádření spotřebitelky reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
14.8.2017 12:03, před 7 lety

Vážená paní Veselá,


obdrželi jsme informaci od servisního střediska k Vaší reklamaci.

Váš manžel, byl na dané prodejně při reklamaci seznámen s tím, že vady zjištěné na předmětném výrobku, nemají a ani nemohou mít povahu výrobní či servisní vady, jelikož byly způsobeny zákazníkem.
Toto tvrzení také Váš manžel potvrdil a sdělil, že s danou sekačkou narazil na pevný předmět a tímto následkem došlo k ohnutí klikové hřídele, která má za následek nadměrné vibrace motoru a upadnutí výfuku.
O tomto byl Váš manžel informován a byly domluveny možnosti běžné servisní opravy, která neměla v žádném případě povahu záruční opravy.
Déle došlo k upozornění, že travní sekačka není v pořádku a že případná oprava výfuku nevyřeší závadu na stroji a výfuk opět s velikou pravděpodobností upadne znovu a může dojít k ještě vážnějšímu poškození bloku motoru.

Následně byl sepsán protokol o opravě s tím, že budete posléze informováni ohledně ceny o opravě.

Bohužel se reklamace protáhla z důvodu velké vytíženosti servisu a chybějícího náhradního dílu pro provedené opravy, což samotný servis samozřejmě mrzí.
V rámci ale nezáruční opravy není vymezena zákonná lhůta pro vyřízení a zákazník může tuto reklamaci samozřejmě ukončit, ale bez nároku na Odstoupení od kupní smlouvy.
Servisní středisko, na které jste se obrátili není smluvním servisním partnerem naší společnosti ani dané značky Weibang a i z tohoto důvodu nevzniká Vám, jako zákazníkovi, právní nárok na vyřízení právního reklamačního řízení a hlavně z důvodu, že se nejedná o záruční opravu.

Děkujeme za pochopení.

Kristina Draštíková
overeno@mall.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
15.8.2017 08:15, před 7 lety


Marie Veselá

Dobrý den, ¨
pokud mi někdo vystaví reklamační list, s tím že dá vědět, zda bude záruka uznána a případně kolik bude stát oprava, tak to tak chápu a ne, že se bude servis vymlouvat na nedostatek času.
Servis jsme si našli na internetu, jako servisní střetisko značky Weibang. Ověřovala jsem si to telefonicky, při koupi sekačky.

Hezký den

Marie Veselá

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.8.2017 10:03, před 7 lety

Nebyla-li uplatněna práva z vadného plnění, nemá společnost povinnost tuto opravu provést ve lhůtě 30 dní. Pokud se smluvní strany domluvily na placené opravě, bude záležet, jaký termín pro vyřízení opravy byl sjednán.

Stížnost opět přeřazujeme na společnost, která má možnost na vývoj případu reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.12.2017 16:35, před 7 lety

Společnost již nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.