Společnost


COMFORT ENERGY s.r.o.

Počet nahlášených stížností:99
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

85%
15%
Toto skore je založeno na 28 stížnostech.

#1692Plyn

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

8 měsíců 27 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
18.12.2013, před 11 lety

Iva Křížková

Znění stížnosti

Smlouvu na dodávku plynu a elektriky jsem podepsala neuváženě podomnímu obchodníkovi (nevím na co jsem myslela), který neuměl ani pořádně česky a nebyl schopen samostatně smlouvu vyplnit, takže jsem to musela vypisovat já a je tam škrtáno a přepisováno. Bohužel jsem měla jiné starosti, a tak jsem si hned neuvědomila o co jde. Přesto jsem 13. 5. 2013 poslala písemnou výpověď (mám kopii) což by mělo stačit.
Společnost mi přesto poslala faktury za plyn a elektřinu. Zajímavé je že elektřinu, kterou jsem potřebovala mi vypověděli k 17. 6. zatímco plyn, který jsem v té době vůbec neodebírala (byo teplo, měla jsem vypnutý kotel)až k 1.7.2013. Přesto mi společnost naúčtovala odběr 0,20356 MWh, i když jsem měla dávno vypnutý kotel a jim dala výpověď. Jejich fakturu na elektriku nas 1124 Kč za odběr elektriky, kterou jsem sice také vypověděla, ale přesto chvíli odebírala, jsem poctivě zaplatila. Přesto mě kontaktovala vymahačská firma, a chtěla navíc i penále. Po jednání jsem jim poslala vysvětlení a kopii výovědi smlouvy, kterou přikládám. Tři měsíce se nikdo neozval a nyní mě kontaktovali znovu a docela hrubě mi vyhrožují soudními náklady atd. Nemíním platit za to, co jsem nechtěla a nedostala a ještě s tisícikorunovým penále. Jednání i vystupování této firmy považji za velmi neprofesionální a neetické.

Vše mám založené.Co mám dělat?

S pozdravem.



Mgr. I. Křížková

Přílohy


Požadované řešení

Rada co dělat?


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.1.2014 10:47, před 11 lety

V případě, že je smlouva vypovězena, dojde zpravidla k ukončení odběru ve stanovené výpovědní době. Je třeba ale uhradit již odebrané dodávky energií. V případě, že fakturace neodpovídá skutečně spotřebovanému množství energie, je třeba takové vyúčtování reklamovat. Zároveň je možné nechat si přezkoušet měřící zařízení.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.9.2014 13:01, před 10 lety

Společnost COMFORT ENERGY s.r.o. byla o podaných stížnostech informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se ke stížnostem vyjádřit, proto jsme se rozhodli případy uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.