Počet nahlášených stížností: | 528 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Dne 03.06.2015 převzal, ve výdejním místě Liberec, mobilní telefon LG4 H815, objednaný přes internet.
Během užívání se objevovaly závady až když jich bylo více, celkem čtyři, byl to už stav omezující činnost přístroje, jsem přístroj reklamoval s tím, že jsem ztratil důvěru v uvedený typ telefonu. Uvedený přístroj bych nikdy nekoupil, kdybych tušil možnost výskytu tolika provoz omezujících závad a proto v souladu se zněním § 2169 odst.2 zákona 89/2012 Sb. žádám o odstoupení od kupní smlouvy s vrácením peněz na můj účet do 21.06.2017.
K tomu ale nedošlo.
Mobilní telefonní přístroj LG4 H815; G4; 32GB; kůže hnědá; ser. č. 359872062080691; prod.doklad 5013820481
Od počátku požaduji odstoupení od kupní smlouvy pro ztrátu důvěry v uvedený typ telefonu.
|
Tweet |
Není-li možné věc řádně užívat pro větší počet vad, má spotřebitel dle § 2169 odst. 2 občanského zákoníku právo od smlouvy odstoupit. Dle ustálené judikatury se za větší počet vad považuje výskyt alespoň tří vad na věci, přičemž každá z nich brání řádnému užívání věci. Pokud spotřebitel reklamoval věc pro vyšší počet vad a během reklamací byly uznány jako oprávněné minimálně tři různé vady, vznikl spotřebiteli nárok na odstoupení od smlouvy. Zvolil-li spotřebitel při uplatnění reklamace jako způsob nápravy odstoupení od smlouvy, měl prodávající toto respektovat.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.