Počet nahlášených stížností: | 469 |
Z toho za letošní rok: | 6 |
Stále v řešení: | 11 |
V hypermarketu Tesco v NC Královo Pole v Brně jsem zakoupil KONZERVU Giana Fazole červené, která OBSAHOVALA KÁMEN o velikosti zubu (stoličky). Naštěstí jsem do něho nekousnul ale dokážu si představit že si na tom člověk zlomí zub. V takovém případě bych společnost určitě žaloval.
Včera (11.7.2017) jsem v hypermarketu Tesco v NC Královo Pole v Brně koupil Vodňanské kuře které má být spotřebováno do zítra tj. 13.7.2017. Kuře je zkažené: má na více místech šedou barvu a smrdí.
Ihned po nákupu bylo uloženo v lednici v přihrádce hned pod mrazákem. Prosím zkontrolujte tamní chladící podmínky, případně zkontaktujte dodavatele. Podobný případ se mi stal zhruba před měsícem s kuřecími prsy od stejného dodavatele.
Jan Tomášek
Zakoupeno v:
NC Královo Pole
Cimburkova 4,
612 00 Brno
Giana Fazole červené ve sladkoslaném nálevu 400g
Vodňanské kuře
Prosím zkontaktujte dodavatele a apelujte na závažnost situace.
Prosím zkontrolujte tamní chladící podmínky, případně zkontaktujte dodavatele.
|
Tweet |
Nemá-li věc vlastnosti, které byly sjednány nebo které se dají očekávat, je věc vadná a spotřebitel může žádat nápravu. Spotřebitel by měl potravinu bezodkladně reklamovat u prodávajícího a požadovat výměnu zboží za bezvadné, popř. vrácení zaplacené kupní ceny výrobku.
V případě zjištění závad potravin rostlinného původu může spotřebitel podat podnět Státní zemědělské a potravinářské inspekci, která provádí dozor nad zdravotní nezávadností, rovněž i jakostí potravin, k provedení kontroly uvedené provozovny. Stačí pouze vyplnit formulář podnětu ke kontrole umístěný na internetových stránkách (www.szpi.gov.cz).
V případě zjištění závad potravin živočišného původu může spotřebitel podat podnět Státní veterinární správě, která vykonává dozor v oblasti zdravotní nezávadnosti potravin živočišného původu.
Orgán dozoru je oprávněn po provedené kontrole provozovny při zjištěných nedostatcích, uložit podnikateli opatření k nápravě, popřípadě pokutu ve správním řízení. Pokud o to spotřebitel požádá, mají dozorové orgány povinnost vyrozumět spotřebitele do měsíce o postupu v dané věci.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.