Společnost


Tesco Stores ČR a.s.

Počet nahlášených stížností:469
Z toho za letošní rok:6
Stále v řešení:11
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#16927Kámen v konzervě a zkažené Vodňanské kuře

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 27 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
12.07.2017, před 8 lety

Jan Tomášek

Znění stížnosti

V hypermarketu Tesco v NC Královo Pole v Brně jsem zakoupil KONZERVU Giana Fazole červené, která OBSAHOVALA KÁMEN o velikosti zubu (stoličky). Naštěstí jsem do něho nekousnul ale dokážu si představit že si na tom člověk zlomí zub. V takovém případě bych společnost určitě žaloval.

Včera (11.7.2017) jsem v hypermarketu Tesco v NC Královo Pole v Brně koupil Vodňanské kuře které má být spotřebováno do zítra tj. 13.7.2017. Kuře je zkažené: má na více místech šedou barvu a smrdí.

Ihned po nákupu bylo uloženo v lednici v přihrádce hned pod mrazákem. Prosím zkontrolujte tamní chladící podmínky, případně zkontaktujte dodavatele. Podobný případ se mi stal zhruba před měsícem s kuřecími prsy od stejného dodavatele.

Jan Tomášek

Zakoupeno v:
NC Královo Pole
Cimburkova 4,
612 00 Brno


Produkt

Giana Fazole červené ve sladkoslaném nálevu 400g
Vodňanské kuře


Požadované řešení

Prosím zkontaktujte dodavatele a apelujte na závažnost situace.

Prosím zkontrolujte tamní chladící podmínky, případně zkontaktujte dodavatele.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.7.2017 08:45, před 8 lety

Nemá-li věc vlastnosti, které byly sjednány nebo které se dají očekávat, je věc vadná a spotřebitel může žádat nápravu. Spotřebitel by měl potravinu bezodkladně reklamovat u prodávajícího a požadovat výměnu zboží za bezvadné, popř. vrácení zaplacené kupní ceny výrobku.

V případě zjištění závad potravin rostlinného původu může spotřebitel podat podnět Státní zemědělské a potravinářské inspekci, která provádí dozor nad zdravotní nezávadností, rovněž i jakostí potravin, k provedení kontroly uvedené provozovny. Stačí pouze vyplnit formulář podnětu ke kontrole umístěný na internetových stránkách (www.szpi.gov.cz).

V případě zjištění závad potravin živočišného původu může spotřebitel podat podnět Státní veterinární správě, která vykonává dozor v oblasti zdravotní nezávadnosti potravin živočišného původu.

Orgán dozoru je oprávněn po provedené kontrole provozovny při zjištěných nedostatcích, uložit podnikateli opatření k nápravě, popřípadě pokutu ve správním řízení. Pokud o to spotřebitel požádá, mají dozorové orgány povinnost vyrozumět spotřebitele do měsíce o postupu v dané věci.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.12.2017 21:28, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.