Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#1693Převod na výrazně dražší tarif bez souhlasu klienta, selhání odd. péče o klienty.

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 26 dnů 14 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
18.12.2013, před 11 lety

Martin Mečiar

Znění stížnosti

REKLAMACE za cisla 602796950 a 602796951 a 775700787(bylo přeneseno) čísla byla pod korporátní smlouvou AWD od roku 2007.

Dne 25.9.2013 jsem chtel zrusit moje cisla tarifu "tandem" 602796950 a 602796951 ktere jste mi, bez mého souhlasu převedli na tarif FREE O2, (měsíční platba za jedno číslo 249,-Kč namísto původních 39,-Kč bez DPH)
ale prodavač Jiří Kyncl mi řekl, že jsou vázány smlouvou na 2 roky. Nic jsem neuzavíral.
Nechtěl mi č. zrušit i když jsem říkal, že dle čl. 9.9.1 VP musí. (změna operátorem v neprospěch klienta)

Asi 15. nebo 16.10.2013 jsem se konečně dovolal paní (c. 800002002 nebo 720720700) operátorce. Ta to prověřovala a volala mi zpět, že to bylo skutečně neoprávněně a čisla 602796950 a 602796951 mi zruší, ať jí řeknu email (uvedl jsem "martinmeciar@seznam.cz") že mi tam pošle formulář.

Ještě ten den mi čísla přestala fungovat (zrovna jsem byl na cestách a potřeboval volat) a žádný formulář nepřišel. Koupil jsem si dobíjecí kartu, cisla 602796950 a 602796951 považoval za zrušené, SIMky jsem vyhodil a už nikdy nepoužil.

Přišla mi další faktura za období 16.10. - 15.11.2013 na 679,- Kč i když byla služba zrušena!

Prověřte hovory s klientskou linkou i to že jste mi ten den služby vypli a už jsem je nepoužil. Jsou už čísla skutečn zrušena?!?


Děkuji

S pozdravem

Ing. Martin Mečiar


Produkt

tarif FREE O2, měsíční platba za jedno číslo 249,-Kč namísto původních 39,-Kč bez DPH za tarif TANDEM


Požadované řešení

Žádám odpuštění plateb za paušál FREEo2 u čísel 602796950 a 602796951 od 26.8.2013 kdy byl změněn bez mého souhlasu!!!!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.1.2014 14:52, před 11 lety

Dle ustanovení § 63 odst. 6 zákona o elektronických komunikacích má podnikatel poskytující veřejně dostupnou službu elektronických komunikací nebo zajišťující připojení k veřejné komunikační síti je povinen nejméně 1 měsíc před nabytím účinnosti změny smlouvy uveřejnit informaci o této změně v každé své provozovně a způsobem umožňujícím dálkový přístup. Zároveň je podnikatel povinen informovat o této změně účastníka. Pokud se jedná o změnu podstatných náležitostí smlouvy uvedených v odstavci 1 písm. c) až q), nebo změny jiných ustanovení, které vedou ke zhoršení postavení účastníka, je podnikatel povinen prokazatelně informovat účastníka rovněž o jeho právu ukončit smlouvu ke dni nabytí účinnosti této změny, a to bez sankce, jestliže nové podmínky nebude účastník akceptovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
21.1.2014 13:50, před 11 lety

Hezký den,

dle ověření v systémech jsme vás o ukončení ZAME programu informovali od 3.4.2013 do 5.6.2013 - celkem 10x, podmínku zaslání informace předem jsme tedy dodrželi, jelikož jste na naše zprávy ohledně změn tarifu nereagoval, došlo k nastavení služeb, které byly v danou chvíli dostupné, tudíž tarify FREE.

Na základě vašeho kontaktu ze dne 15. 10. 2013 došlo k dohodě o odpuštění závazku a zaslání formuláře pro zrušení čísel, ten jsme však vyplněný neobdrželi zpět, proto jsme také nemohli vaše čísla deaktivovat, proto jsou do této chvíle čísla aktivní, služby jsou však pozastaveny z důvodu nezaplacení posledních vystavených faktur.

Jelikož uvádíte, že vám zpráva s přiloženým formulářem nedorazila, předám celou záležitost k prověření na kompetentní oddělení, které vás kontaktuje ohledně dalšího řešení.

S pozdravem a přáním příjemného dne
Renáta Drastichová| Telefónica Czech Republic, a.s.
GURU pro Social Media

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.4.2014 11:19, před 11 lety

Stížnost uzavíráme z důvodu dlouhodobé nereakce spotřebitele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.