Počet nahlášených stížností: | 382 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobrý den, dne 19.6.2017 jsem obdržela sms z čísla 90309 o předplatném. Nereagovala jsem, žádnou sms ve formátu xxx jsem nezasílala. V zápětí mi dorazila druhá sms z čísla 90309099 o ceně služby 99 Kč vč. DPH. Opět jsem nereagovala a ihned volala operátorovi o zablokování těchto čísel. I přesto se mi z paušálu neoprávněně strhlo 99 Kč.
Blokace čísel 9xxx mne opravdu omezuje (nákup jízdenek, platby atd) a nepřeji si, aby mi někdo bezdůvodně strhával částky z paušálu. Požaduji tedy vrácení finanční částky.
Na firmu Comgate jsem zasílala reklamační email, ovšem dodnes bez reakce.
Děkuji
Kraváčková
SMS zprávy, po kterých se mi z paušálu strhli finance
Vrácení stržené částky 99 Kč
|
Tweet |
Pokud prodávající požaduje platbu za službu, kterou spotřebitelce dodal, ačkoli si ji spotřebitelka neobjednala, mohly být naplněny znaky agresivní obchodní praktiky, jež patří mezi zakázané nekalé obchodní praktiky podle zákona o ochraně spotřebitele. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitelka důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad s podnětem, že byl porušen zákon. Více o podání podnětu je možné vyhledat na webové adrese www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/. Spotřebitelka může také žádat náhradu škody, která jí vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany prodávajícího.
Společnost ComGate Payments, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena. Podle vyjádření společnosti mohou spotřebitelé zasílat stížnosti na emailovou adresu infolinka@comgate.cz
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 00.