Společnost


Comgate a.s.

Počet nahlášených stížností:382
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

90%
10%
Toto skore je založeno na 33 stížnostech.

#16934Neoprávněné strhnutí peněz za sms

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

14 minut 51 sekund

Detail stížnosti

Publikováno
13.07.2017, před 8 lety

Pavla Kraváčková

Znění stížnosti

Dobrý den, dne 19.6.2017 jsem obdržela sms z čísla 90309 o předplatném. Nereagovala jsem, žádnou sms ve formátu xxx jsem nezasílala. V zápětí mi dorazila druhá sms z čísla 90309099 o ceně služby 99 Kč vč. DPH. Opět jsem nereagovala a ihned volala operátorovi o zablokování těchto čísel. I přesto se mi z paušálu neoprávněně strhlo 99 Kč.
Blokace čísel 9xxx mne opravdu omezuje (nákup jízdenek, platby atd) a nepřeji si, aby mi někdo bezdůvodně strhával částky z paušálu. Požaduji tedy vrácení finanční částky.

Na firmu Comgate jsem zasílala reklamační email, ovšem dodnes bez reakce.

Děkuji
Kraváčková


Produkt

SMS zprávy, po kterých se mi z paušálu strhli finance


Požadované řešení

Vrácení stržené částky 99 Kč


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.7.2017 10:47, před 8 lety

Pokud prodávající požaduje platbu za službu, kterou spotřebitelce dodal, ačkoli si ji spotřebitelka neobjednala, mohly být naplněny znaky agresivní obchodní praktiky, jež patří mezi zakázané nekalé obchodní praktiky podle zákona o ochraně spotřebitele. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitelka důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad s podnětem, že byl porušen zákon. Více o podání podnětu je možné vyhledat na webové adrese www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/. Spotřebitelka může také žádat náhradu škody, která jí vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany prodávajícího.

Společnost ComGate Payments, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena. Podle vyjádření společnosti mohou spotřebitelé zasílat stížnosti na emailovou adresu infolinka@comgate.cz

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 00.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.