Počet nahlášených stížností: | 115 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den vážení.
Obracím se na vás ve věci podvodného jednání e-shopu Allhere.cz pod hlavičkou Fidemia Group s.r.o.
Dvarkát jsem si objednal značkovou kameru SJCAM a dvakrát mi prodali neznačkovou čínskou, použitou, absolutně nekvalitní šunt, bez návodu a jediné české čárky, ale s fakturami na SJCAM. Jednu kameru jsem hned při prvním použití ztratil na motorce, dřív, než jsem si všimnul, že je falešná. Objednal jsem si další a až pak jsem si všiml, že to není, co jsem si objednal, zaplatil a co mám i na faktuře, tu jsem mu na několikátý pokus doručil zpět, stálo mě to další, čtvrté poštovné a do dneška nenám zpátky ani to, o co se neoprávněně obohatil na můj účet. Prodejce se vymluvil na baliče zásilek, že to popletl a od tém doby se snažím o dosažení spravedlnosti, ale marně. Na jejich adrese nikdo není a telefon je neexistující. Následně ji po cca 14 dnech přijal až od české pošty a cca po měsíci nemám vrácené peníze ani za zboží, ani za několikanásobné poštovné. Heuréce prodejce sdělil, na základě mé stížnosti, že už mi peníze vrátil, což je opět lež. Nechápu, jak takový prodejce může ještě existovat, dle recenzí jsem jen jeden z mnoha podvedených klientů. Jejich podvody mě stály cca 4500Kč. Mohu doložit mailovou "komunikaci" s podvodníkem.
Zklamaný Tomáš Urban
prodali mi místo objednané značkové kamery SJCAM SJ4000 neznačkovou, použitou, nekvalitní šunt pod názvem "no name" názvem Action Camera. A to 2x za týden!
Vrácení nákladů spojených se jejich podvodem. Jak jsem psal výše, jednu kameru jsem, možná z důvodu nekvalitního uchycení, ztratil a druhou jsem vrátil. Požaduji vrácení celé částky za vrácenou kameru cca 1600Kč, minimálně cenový rozdíl mezi první koupenou kamerou, protože tu už nemohu vrátit, tedy rozdíl mezi nafakturovanou a skutečně prodanou kamerou (předpokládám 500-1000Kč) a 4x poštovné, cca 400Kč.
Dohromady 2500-3000Kč.
|
Tweet |
Pokud spotřebitel využil svého práva odstoupit od kupní smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě čtrnácti dní od převzetí zboží (nebo i před jeho převzetím), je prodávající povinen vrátit spotřebiteli bez zbytečného odkladu (nejpozději do 14 dní od odstoupení od smlouvy) všechny peněžní prostředky, které od spotřebitele na základě smlouvy přijal a to včetně nákladů na dodání zboží. Náklady na dodání se rovnají nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání zboží, které podnikatel nabízí (pokud si tedy spotřebitel vybral dražší způsob dodání - např. expresní, je podnikatel povinen vrátit spotřebiteli pouze tu část peněžních prostředků, která se rovná nejlevnějšímu způsobu dodání zboží; z logiky věci sem nepatří osobní odběr zboží). Spotřebitel může žádat náhradu nákladů vynaložených na vrácení zboží zpět podnikateli pouze v případě, pokud nebyl o své zákonné povinnosti předem poučen (například ustanovením v obchodních podmínkách, že v případě odstoupení od smlouvy ponese náklady na vrácení zboží ona). Nevrátí-li prodávající spotřebiteli peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, má spotřebitel taktéž právo žádat zákonný úrok z prodlení.
Nabízení nebo prodej výrobků nebo služeb porušujících některá práva duševního vlastnictví se považuje za klamavou obchodní praktiku. Dozor v této oblasti vykonává Česká obchodní inspekce a celní správa, které spotřebitel může podat podnět.
Dobrý den,
Peníze za reklamovanou kameru byly již vráceny. Ovšem samozřejmě za nevrácené zboží peníze vráceny být nemohou, jak jistě Dtest potvrdí.
Prosíme o uzavření případu.
S pozdravem
Smola
ALlhere.cz
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Dobrý den, prodejce uhyba před podstatou věci. Nenarokoval jsem peníze za zboží, které jsem nevrátil, požaduji vrácení nákladů spojených s přepravou a rozdíl mezi fakturovanymi a dodanými kamerami. Zároveň bych rád dostal vysvětlení, jak je možné, že prodává falešné zboží.
Předem děkuji za věcné vyjádření prodejce.
Urban
Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost na vyjádření spotřebitele reagovat.
Vážený zákazníku,
peníze za kameru byly vráceny. Peníze za nevrácenou kameru samozřejmě vrátit nemůžeme, to by nemohl asi žádný E-shop, což jistě D-test potvrdí. Jinak Žádné padělký neprodáváme, prosíme tedy o přehodnocení těchto slov.
S pozdravem
Allhere.cz
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.