Společnost


DER Touristik CZ a.s.

Počet nahlášených stížností:238
Z toho za letošní rok:21
Stále v řešení:8
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#16941Odlet a přílet Egypt Hugharda

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 26 dnů 11 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
13.07.2017, před 7 lety

Zaneta Gebauerova

Znění stížnosti

Dobry vecer, mame u Vasi společnosti zaplacenou dovolenou do Egypta.Hotel Makadi prima life od 19.7.2017 -26.7.2017.cislo smlouvy je 126116796.dneska jsem si ověřila casy odletu a příletu a nestačila jsem se divit.cas odletu z Prahy je 19.7.2017 ve 20:30 hodin a přílet do Hughardy je v 0:45 a aby to nebylo malo tak odlet z Egypta je take zajímavý.odket je 26.7.2017 v 1:35 rano a přílet do Prahy v6 hodin. mam zaplaceny zájezd na 7 noci 8 dni.Z hotelu uz budeme muset odejit uz 25.7. 2017. A taky vim ze nedavno bylo v černých ovcich, ze 2 hodiny strávené v letadle nedela jeden den:). Urcite si myslim, ze stížnosti urcite bude vice a verim, ze se pokusíte celou situaci napravit je spokojenosti zákazníka a tim si zachováte velmi dobre jmeno cestovní kanceláře exim tours, na kterou jsem slysela jenom chválu. Proto jsem dala přednost vaši společnosti pred invii. Jsem samozivatelka, ktera pracuje v Moravskoslezském kraji ve fabrice a na dobolenou jsem setrila spoustu let. Dekuji Gebauerova.


Požadované řešení

Moc bych si prala o nápravu letu


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.7.2017 21:05, před 7 lety

Nebyly-li při sjednávání zájezdu uvedeny podstatné informace o charakteru služby, mohla se společnost dopustit tzv. klamavého opomenutí. Klamavým opomenutím se rozumí, pokud obchodník opomene uvést podstatné informace, které v dané souvislosti spotřebitelka potřebuje pro rozhodnutí ohledně koupě, čímž způsobí nebo může způsobit, že spotřebitelka učiní rozhodnutí ohledně této koupě, které by jinak neučinila.

Porušování zákazu používání nekalých obchodních praktik může být sankcionováno Českou obchodní inspekcí a to až do výše 5 000 000,- Kč. Má-li spotřebitelka důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad. Podat podnět je možné prostřednictvím následujícího webového odkazu www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.12.2017 07:30, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.