Počet nahlášených stížností: | 382 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 3 |
Byla Dne 13.7.2017 po neoprávněném pokusu o instalci i přes zablokování antivirovým programem mi přišly 2 sms ve znění:
1. z čísla:90309050 :Nakoupili jste relive v bearHYY za 50CZK.Dekujeme Vam!
Podpora plateb:c@globalpay365.com
2.z čísla90309079 :Nakoupili jste relive v bearHYY za 79CZK.Dekujeme Vam!
Podpora plateb:c@globalpay365.com
Předtím se z telefonu automaticky odeslaly dvě zprávy na tel.č. 90309 ve tvaru:
1. PAY8 GPAY4 58f9ddd0bed0f1b91 29J7FQFFQ2UZD3XA0000040 29J7FQFFQ2 000000000000C5501
2.PAY5 GPAY3 58f9ddd0bed0f1b92 29J7FQFFQ2UZD3XA0000041 29J7FQFFQ2 000000000000C5501
Reklamy této firmy se mi objevují na telefonu bez svolení a vzhledem k tomu že nejsem sám jak vidno navrhuji podání hromadné žaloby.
Peníze už se mi odečetli i 10.4.2017 79Kč prozměnu za hru RunHYY
Jedná se o podvodné stržení peněz,za něco ,co jsem si neobjednal.
stržení peněz sms zprávou za nestaženou hru bearHYY v hodnotě 50 +79 +79Kč
Prosím o vrácení peněz na účet,za nevyžádané služby.Děkuji.
|
Tweet |
Pokud prodávající požaduje platbu za službu, kterou spotřebiteli dodal, ačkoli si ji spotřebitel neobjednal, mohly být naplněny znaky agresivní obchodní praktiky, jež patří mezi zakázané nekalé obchodní praktiky podle zákona o ochraně spotřebitele. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad s podnětem, že byl porušen zákon. Více o podání podnětu je možné vyhledat na webové adrese www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/. Spotřebitel může také žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany prodávajícího.
Užitečné informace nalezne spotřebitel taktéž na webové adrese: http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/reklamace-sluzeb-hrazenych-pres-plat-mobilem
České právo nezná institut hromadné žaloby. Za stavu současného právního řádu musí každý spotřebitel podat žalobu sám. Nicméně ve věcech ochrany práv spotřebitelů platí, že výrok pravomocného rozsudku je závazný i pro další osoby oprávněné proti žalovanému, pokud se jedná o tytéž nároky z téže právní skutečnosti. Pokud by tedy soud rozhodl ve prospěch spotřebitele, mohou ostatní oprávnění očekávat stejné rozhodnutí.
Společnost ComGate Payments, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena. Podle vyjádření společnosti mohou spotřebitelé zasílat stížnosti na emailovou adresu infolinka@comgate.cz
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 00.