Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 8.3.2017 jsem předal auto do fa.FEVA SERVIS na vyměnu oleje a olejoveho filtru.Tehož dne jsem po zaplaceni auto převzal-udajně vše v pořadku.Při přijezdu domu asi 15km začla přerušovaně svitit kontrolka mazani.Ihned jsem auto odstavil a po opětovne domluvě jse auto přistavil na fa.FEVA SERVIS.po převzeti auta z fa.FEVA SERVIS -trveni vše v pořadku.Při přijezdu domu-opět stejna zavada.Pote jsem ihed přistavil auto do fa.AUTO-SERVIS HORNI BENEŠOV-KDE zjistili,že při vyměne oleje a olejoveho filtru došlo u olejoveho fitru zanechani puvodniho gumoveho těsněni-tim došlo k zavadě.Z toho duvodu došlo k zadřeni olejoveho čerpadla-pote oprava stala 12000kč.
Jedna se o 3roky Zanovni auto značka YETI.
Žadam o navraceni všech vydaju ktera mě tato velice špatna zkušenost stala.Fa.FEVA SERVIS neprojevila žadnou ochotu tuto zaležitost-velice špatne jednani.Jsem velice zklaman.
|
Tweet |
Mezi společností a spotřebitelem byla sjednána smlouva o dílo (výměna oleje a olejového filtru). Zhotovitel má ze zákona povinnost provést dílo s potřebnou péčí. Pokud bylo dílo dokončeno, ale vykazuje vady (dílo nebylo provedeno řádně), musí spotřebitel tyto vady oznámit neprodleně po převzetí díla nebo poté, co je zjistí.
Nebylo-li dílo provedeno řádně, porušil zhotovitel díla svou smluvní povinnost. Byla-li tímto porušením smlouvy způsobena spotřebiteli škoda, je zhotovitel díla povinen tuto škodu nahradit. Škoda se nahrazuje uvedením do předešlého stavu. Není-li to možné nebo požádá-li o to poškozený, hradí se v penězích. Při určení výše škody na věci se vychází z její obvyklé ceny v době poškození a zohlední se, co poškozený musí k obnovení nebo nahrazení funkce věci účelně vynaložit. Více informací je možné vyhledat na webové adrese https://www.dtest.cz/clanek-3300/zadost-o-nahradu-skody-zpusobene-spatne-provedenym-dilem.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost využít mimosoudního řešení při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.