Společnost


Raiffeisen stavební spořitelna a.s.

Počet nahlášených stížností:17
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#16945Poplatek za přespoření CČ

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 26 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
14.07.2017, před 8 lety

Martina Vernerová

Znění stížnosti

Dobrý den,

u smlouvy z roku 2001 došlo v posledním roce jejího trvání k přespoření, zřejmě z důvodu naběhnutí úroků. Jiná možnost asi není, jelikož poslední vklad mi spořitelna vrátila zpět na účet, právě abych nepřespořil. Tím, že mi byl poslední vklad vrácen zpět, došlo také k porušení podmínek pro výplatu bonusů. Při ukončení smlouvy mi ale kromě nevyplacení zmíněných bonusů navíc spořitelna strhla částku 1500 Kč za přespoření CČ.

Z mého pohledu se jedná o dvojí trest. Buď mi měla spořitelna umožnit vložit poslední vklad a pak strhnout poplatek za přespoření, nebo případně nedovolit vklad a tím pádem ale ani netrestat za přespoření.

Je možné se proti tomuto postupu spořitelny bránit?


Produkt

Stavební spoření z roku 2001 původně uzavřené u Hypo stavební spořitelny


Požadované řešení

Vyplacení zadržených bonusů, jelikož jsem odeslal na účet spořitelny všechny vklady a tím splnil požadavky na vyplacení bonusů podle původní smlouvy, případně vrácení strženého poplatku 1500 Kč za přespoření, když mi ani nedovolili přespořit.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.7.2017 08:53, před 8 lety

Nebyl-li spotřebitel úspěšný se svou reklamací, může podat návrh na zahájení řízení u finančního arbitra. Finanční arbitr je příslušný pro řešení sporů mezi spotřebitelem a stavební spořitelnou nebo zprostředkovatelem při nabízení, poskytování nebo zprostředkování stavebního spoření (finanční arbitr rozhoduje například spory o výši poplatku účtovaného stavební spořitelnou k tíži účtu stavebního spoření). Formulář k podání návrhu na zahájení řízení je možné vyhledat na webové adrese www.finarbitr.cz/cs/reseni-sporu/pruvodce-podanim-navrhu.html. Řízení před finančním arbitrem je zdarma.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.12.2017 07:30, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.