Počet nahlášených stížností: | 4 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Tentyz den co jsem produkt na palec obdrzela..jsem ho chtela vratit.Opravdu nahodou jsem se dovolala..potom uz se mi to nikdy nepovedlo..pani spatne mluvici cesky mi zdelila ze to preda reklamacnimu oddeleni a ozvou se.prisel mi meil ze to predali reklamacnimu ale neznsmena ze je to vyrizene.Stale cekam ba odpoved a nic ...podle meho jde o cas protoze na vraceni mam 10 dni .Potrebuji adresu sem do Cech kam to vratit.Je to jeden velky pidfuk
Vadgomed na vybočeny palec
Chci adresu kam zbozi polat ...protoze mi nesedi a pozaduji vracdni penez
|
Tweet |
Pokud zmiňovaný internetový obchod jakýmkoli způsobem míří a cílí i na české spotřebitele, použije se pro zakoupené zboží režim českého platného práva. Například záruční doba na zakoupené zboží bude tedy běžných 24 měsíců.
Ostatně přímo v obchodních podmínkách e-shopu na stránkách http://www.valgomed.com/cZ_official_site-Y1/terms.php je uvedeno v čl. 7, že uzavřená smlouva se bude řídit evropským a českým právem, obzvláště zákony, které řídí záležitosti související s elektronickým obchodem, vzdáleným prodejem a ochranou zákazníka a bude podléhat výhradně jurisdikci soudů v místě umístění společnosti.
Pokud spotřebitelka využila svého práva odstoupit od kupní smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě čtrnácti dní od převzetí zboží a zboží bylo zasláno zpět prodávajícímu, je prodávající povinen vrátit spotřebitelce bez zbytečného odkladu (nejpozději do 14 dní od odstoupení od smlouvy) všechny peněžní prostředky, které od spotřebitelky na základě smlouvy přijal a to včetně nákladů na dodání zboží. Nevrátí-li prodávající spotřebitelce peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, má spotřebitelka taktéž právo žádat zákonný úrok z prodlení.
V daném případě však bude problém s vymahatelností práva, neboť společnost se prezentuje jako zahraniční subjekt se sídlem v USA (adresa sídla společnosti uvedená na webových stránkách společnosti je následující 44 Market Street, San Francisco, California, USA). Skutečného provozovatele e-shopu se nám dohledat nepodařilo.
V případě podezření na podvodné jednání ze strany společnosti lze rovněž uvědomit orgány činné v trestním řízení, které provedou příslušná šetření.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.