Společnost


Valgomed LLC

Počet nahlášených stížností:4
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#16946Neni kam produkt vratit nikdo na vraceni nereaguje

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 25 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
14.07.2017, před 7 lety

Jana Fojtikova

Znění stížnosti

Tentyz den co jsem produkt na palec obdrzela..jsem ho chtela vratit.Opravdu nahodou jsem se dovolala..potom uz se mi to nikdy nepovedlo..pani spatne mluvici cesky mi zdelila ze to preda reklamacnimu oddeleni a ozvou se.prisel mi meil ze to predali reklamacnimu ale neznsmena ze je to vyrizene.Stale cekam ba odpoved a nic ...podle meho jde o cas protoze na vraceni mam 10 dni .Potrebuji adresu sem do Cech kam to vratit.Je to jeden velky pidfuk


Produkt

Vadgomed na vybočeny palec


Požadované řešení

Chci adresu kam zbozi polat ...protoze mi nesedi a pozaduji vracdni penez


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.7.2017 21:46, před 7 lety

Pokud zmiňovaný internetový obchod jakýmkoli způsobem míří a cílí i na české spotřebitele, použije se pro zakoupené zboží režim českého platného práva. Například záruční doba na zakoupené zboží bude tedy běžných 24 měsíců.

Ostatně přímo v obchodních podmínkách e-shopu na stránkách http://www.valgomed.com/cZ_official_site-Y1/terms.php je uvedeno v čl. 7, že uzavřená smlouva se bude řídit evropským a českým právem, obzvláště zákony, které řídí záležitosti související s elektronickým obchodem, vzdáleným prodejem a ochranou zákazníka a bude podléhat výhradně jurisdikci soudů v místě umístění společnosti.

Pokud spotřebitelka využila svého práva odstoupit od kupní smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě čtrnácti dní od převzetí zboží a zboží bylo zasláno zpět prodávajícímu, je prodávající povinen vrátit spotřebitelce bez zbytečného odkladu (nejpozději do 14 dní od odstoupení od smlouvy) všechny peněžní prostředky, které od spotřebitelky na základě smlouvy přijal a to včetně nákladů na dodání zboží. Nevrátí-li prodávající spotřebitelce peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, má spotřebitelka taktéž právo žádat zákonný úrok z prodlení.

V daném případě však bude problém s vymahatelností práva, neboť společnost se prezentuje jako zahraniční subjekt se sídlem v USA (adresa sídla společnosti uvedená na webových stránkách společnosti je následující 44 Market Street, San Francisco, California, USA). Skutečného provozovatele e-shopu se nám dohledat nepodařilo.

V případě podezření na podvodné jednání ze strany společnosti lze rovněž uvědomit orgány činné v trestním řízení, které provedou příslušná šetření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.12.2017 07:38, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.