Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den ,
stejně jako většina z nás i já jsem bohužel naletěla,zaregistrovala se,obdržela poplatek na částku 2545.- kterou jsem dnes uhradila . Potvrzení od banky vytiskla , sepsala řádnou výpověd kde odstupuji od smlouvy z finančních důvod.Na svůj profil se bohužel nemohu dostat je zablokovaný. Tudíž ikdyž jsem platbu uhradila, než budou penize na účtě zmiňované firmy a než k nim dorazí moje výpověd, nejde z mým profilem prakticky nic udělat a poběží další období za nekřestanské peníze i když jsem na své profilu dva měsíce nebyla .Vše jsem naskevovala a odeslala na firmou zmiňovaný email zakaznickyservis@be2. Přišla mi odpověd viz níže. Ráda bych všechny dokumenty i od faxovala avšak není k mání faxové číslo. Dále pak zasílám dokumenty doporučenou poštou s dodejkou.
Takže se táži jak co nejříve výpověd doručit a kam.
Mailer Daemon
Komu:
zakaznickyservis@be2
Nedoručitelná zpráva / Undelivered Mail Returned to Sender
Vaše zpráva pro
Zpráva je přiložena.
You message for
It's attached below.
Důvod / Reason:
---------------
5.4.3 smtp; no valid MX record
Nepodařilo se zjistit emailový server příjemce.
Permanent Failure - Routing server failure
Žádám okamžité zrušení mého profilu na vašch stránkách www.be2.cz a další účtování plateb za profil na kterém jsem dva měsíce nebyla a ke kterému se nemohu ani dostat a zrušit ho .
Děkuji
Nováková
|
Tweet |
Zaslala-li spotřebitelka výpověď, popřípadě se ji pokoušela zaslat, ale z důvodů na straně společnosti jí to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu výpovědní e-mail, popřípadě fax, a tím prokázat snahu o včasné a řádné vypovězení smlouvy v souladu s VOP.
Není možné, aby společnost fakticky neumožňovala, popřípadě úmyslně bránila využití některé z forem ukončení závazku uvedených ve svých VOP, pokud se k tomu sama svým výslovným prohlášením zavázala.
Zkracuje-li společnost spotřebitelku na jejích právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti. Pokud tedy společnost záměrně znemožňuje vypovězení smlouvy (nereaguje na e-maily), nemůže se dožadovat toho, že právní vztah nebyl ze strany spotřebitelky řádně ukončen. Spotřebitelce doporučujeme, aby si uchovala všechny dokumenty, které prokazují, že byl smluvní vztah ukončen.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, rovněž doporučujeme spotřebitelce, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátila na Evropské spotřebitelské centrum. Evropské spotřebitelské centrum (ESC) poskytuje spotřebitelům informace o jejich právech na jednotném evropském trhu. Právníci ESC bezplatně pomáhají spotřebitelům řešit jejich problémy s obchodníky z jiných zemí EU, z Islandu či Norska.
ID: AOANGA46
Přejeme Vám dobrý den, paní Nováková.
Prodlužování Vašeho VIP členství, i profil samotný, byly již zrušené.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.