Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2795
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#16947Odstoupení od smlouvy, nefunkční email

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 10 dnů 9 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
14.07.2017, před 8 lety

Jitka Nováková

Znění stížnosti

Dobrý den ,

stejně jako většina z nás i já jsem bohužel naletěla,zaregistrovala se,obdržela poplatek na částku 2545.- kterou jsem dnes uhradila . Potvrzení od banky vytiskla , sepsala řádnou výpověd kde odstupuji od smlouvy z finančních důvod.Na svůj profil se bohužel nemohu dostat je zablokovaný. Tudíž ikdyž jsem platbu uhradila, než budou penize na účtě zmiňované firmy a než k nim dorazí moje výpověd, nejde z mým profilem prakticky nic udělat a poběží další období za nekřestanské peníze i když jsem na své profilu dva měsíce nebyla .Vše jsem naskevovala a odeslala na firmou zmiňovaný email zakaznickyservis@be2. Přišla mi odpověd viz níže. Ráda bych všechny dokumenty i od faxovala avšak není k mání faxové číslo. Dále pak zasílám dokumenty doporučenou poštou s dodejkou.
Takže se táži jak co nejříve výpověd doručit a kam.

Mailer Daemon
Komu:
zakaznickyservis@be2
Nedoručitelná zpráva / Undelivered Mail Returned to Sender
Vaše zpráva pro ze dne 14.07.2017 nemohla být doručena.
Zpráva je přiložena.

You message for from 2017/07/14 could not be delivered.
It's attached below.

Důvod / Reason:
---------------
5.4.3 smtp; no valid MX record
Nepodařilo se zjistit emailový server příjemce.
Permanent Failure - Routing server failure


Požadované řešení

Žádám okamžité zrušení mého profilu na vašch stránkách www.be2.cz a další účtování plateb za profil na kterém jsem dva měsíce nebyla a ke kterému se nemohu ani dostat a zrušit ho .
Děkuji

Nováková


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.7.2017 08:59, před 7 lety

Zaslala-li spotřebitelka výpověď, popřípadě se ji pokoušela zaslat, ale z důvodů na straně společnosti jí to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu výpovědní e-mail, popřípadě fax, a tím prokázat snahu o včasné a řádné vypovězení smlouvy v souladu s VOP.

Není možné, aby společnost fakticky neumožňovala, popřípadě úmyslně bránila využití některé z forem ukončení závazku uvedených ve svých VOP, pokud se k tomu sama svým výslovným prohlášením zavázala.

Zkracuje-li společnost spotřebitelku na jejích právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti. Pokud tedy společnost záměrně znemožňuje vypovězení smlouvy (nereaguje na e-maily), nemůže se dožadovat toho, že právní vztah nebyl ze strany spotřebitelky řádně ukončen. Spotřebitelce doporučujeme, aby si uchovala všechny dokumenty, které prokazují, že byl smluvní vztah ukončen.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, rovněž doporučujeme spotřebitelce, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátila na Evropské spotřebitelské centrum. Evropské spotřebitelské centrum (ESC) poskytuje spotřebitelům informace o jejich právech na jednotném evropském trhu. Právníci ESC bezplatně pomáhají spotřebitelům řešit jejich problémy s obchodníky z jiných zemí EU, z Islandu či Norska.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
25.7.2017 10:30, před 7 lety

ID: AOANGA46


Přejeme Vám dobrý den, paní Nováková.

Prodlužování Vašeho VIP členství, i profil samotný, byly již zrušené.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.8.2017 07:36, před 7 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.9.2017 21:01, před 7 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.