Počet nahlášených stížností: | 25 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Kancelář neuznala naší stížnost. Vše jsme měli řešit na místě. Naše stížnosti neoprávněně. Vše odpovídalo standardu. Fotky máme. Jednotvarne jidlo, rozbita dětská postek, dětský koutek poškozený nebezpečný, malý pokoj, zatuchle skříně, vrzajici dveře, malé prkynko na wc.
Hotel Themis Beach Alexandria Club
Finanční vyrovnání.
|
Tweet |
Neměl-li zájezd vlastnosti, o nichž pořadatel spotřebitelku ujistil nebo které spotřebitelka vzhledem k nabídce a zvyklostem důvodně očekávala, měl pořadatel zajistit nápravu, pokud by si nevyžádala neúměrné náklady. Zajistí-li pořadatel pokračování zájezdu s vyššími náklady, jdou takové náklady k jeho tíži.
Měl-li zájezd vadu a vytkla-li ji spotřebitelka bez zbytečného odkladu, má spotřebitelka dle § 2540 občanského zákoníku právo na slevu z ceny ve výši přiměřené rozsahu a trvání vady. Existenci vad je nutné doložit. Nevytkla-li spotřebitelka vadu zájezdu bez zbytečného odkladu vlastním zaviněním, soud jí právo na slevu z ceny nepřizná, jestliže pořadatel namítne, že spotřebitelka své právo neuplatnila ani do jednoho měsíce od skončení zájezdu ani u něho, ani u osoby, která uzavření smlouvy zprostředkovala. Z důvodu předběžné opatrnosti spotřebitelce doporučujeme, aby zájezd znovu reklamovala přímo v cestovní kanceláři a uchovala si písemné potvrzení o tom, že reklamaci uplatnila (společnost je povinna toto potvrzení vydat).
Pokud pořadatel zájezdu porušil některou ze svých povinností, může spotřebitelka také požadovat úhrady škody za újmu za narušení dovolené. Pořadatel odpovídá spotřebitelce za splnění povinností ze smlouvy bez zřetele na to, zda v rámci zájezdu poskytují jednotlivé služby cestovního ruchu jiné osoby.
Pro výpočet výše nároku je možné využít tzv. Frankfurtskou tabulku slev. Tabulka není právně závazná, jedná se spíše o pomocné vodítko. Zde je k dispozici ke stažení Frankfurtská tabulka slev: http://www.dtest.cz/clanek-3723/jak-spravne-reklamovat-vady-zajezdu. Více informací ohledně problematiky zájezdů je možné také vyhledat na adrese https://www.dtest.cz/clanek-4407/pravo-problemy-se-zajezdy.
Nebude-li spotřebitelka s reklamací úspěšná, má možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů pří České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.