Počet nahlášených stížností: | 8 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 16.5 2013 jsem si zakoupila od této společnosti mobil ZIO DUAL D1.Po několika dnech se u něj objevily 2 závažné závady-přestalo fungovat 1 tlačítko a vybíjel se totálně přes noc i když byl večer nabitý naplno.Odnesla jsem ho do výdejny k odeslání do opravy a přitom jsem tam zřejmě zapomněla nabíječku-ale možná že byla přiložena k mobilu když se jednalo o závadu v nabíjení.To už si bohužel nepamatuji protože jsem ten den odjížděla na půl roku mimo Prahu.Opravený mobil mi vyzvedl manžel.Po návratu do Prahy koncem listopadu jsem zjistila že přinesl mobil bez nabíječky a tak jsem jí chtěla od této společnosi zakoupit.Bylo mi ale řečeno že značku ZIO už stahli z prodeje a ani už k ní nemají náhradní příslušenství.Snažila jsem se nabíječku zakoupit jinde ale nikde jí nemají a naopak jsem zjistila že ačkoliv byl tento mobil deklarován jako česká distribuce pocházel z Asie nebot tyto nabíječky se v česku nevyrábějí a tutdíž není možné jí tu ani koupit.Psala jsem opět do tohoto obchodu že i když je na mobil ještě 1apůl roku záruka tak ho nemohu bez nabíječky používat a proto že jim ho pošlu zpět oproti zaplacené částce ale už mi ani neodpověděli.Opravu prováděl servis www.mobilplus.cz pod číslem zakázky27788 též sídlem na stejné adrese.
ZIO DUAL D1 Dual SIM GSM IMEI355286040111391
Vrácení mobilu oproti zaplacené částce nebo dodání náhradní nabíječky kterou pocopitelně zaplatím
|
Tweet |
V případě, že by šlo prokázat, že příslušenství převzal servis i s výrobkem, odpovídá dle § 421 zákona č. 40/1964 Sb., občanského zákoníku za škodu, kterou způsobil na převzaté věci. Pokud příslušenství ztratil kupující nemá prodejce povinnost náhradní díl obstarat.
Pokud by bylo možné prokázat, že prodejce uvedl nepravdivé předsmluvní informace - o původu zboží - má kupující nárok uplatnit rozpor s kupní smlouvou dle § 616 občanského zákoníku a žádat odstoupení od kupní smlouvy.
Dobrý den,
dle příjemky, která byla vystavena dne 29. 5. 2013 je uvedeno, že byl dodán pouze telefon bez nabíječky. Snažili jsme se dopátrat situace ohledně příslušenství. Je pravdou, že toto příslušenství bylo momentálně nedostupné. Proto Vám obchodní oddělení tuto informaci sdělilo. Byla i provedena kontrola emailu, abychom dotaz dohledali, avšak neúspěšně. Je taktéž možné, že dotaz byl zaslán na automat, který nám spravuje jistou část emailové komunikace. To však zákazník nepozná. Po nynějším přezkoumání přímo u našeho dodavatele, u kterého jsme my jako prodávající objednávali telefon, jsme dokázali tuto nabíječku zajistit.
Rádi bychom tuto nepříjemnou situaci vyřešili. Jako kompenzaci bychom zákazníkovi tuto nabíječku poskytli zcela zdarma zasláním nabíječky na adresu zákazníka. Prosíme tedy o sdělení adresy, na kterou můžeme toto odeslat (pelc@mobilplus.cz)
S pozdravem
4 Company s.r.o.
Děkuji za pomoc při řešení mého problému-nabíječka mi byla zdarma doručena Marie Herdová
Dobrý den,
jsme rádi, že toto "nedopatření" je již vyřešeno. Nicméně si myslíme, že tento problém mohl být vyřešen ještě dříve, pokud by nedošlo ke kontaktování třetí strany. Zde pak dochází ke zbytečnému prodlení.
V případě dalších potíží budeme rádi, když nás kontaktujete.
S pozdravem
4Company s.r.o.
Hodnocení: