Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
dne 31.5.2017 jsem podala balík do Německa za 754 Kč. Úložní lhůta byla 31 dní. Bohužel na německé straně balík nedodali adresátovi, ačkoliv jsme oba adresát i odesílatel posílali na DHL stížnosti a reklamace jak emailem, tak telefonicky. DHL nijak nereagovala a balík stále ležel nedodaný v nějakém centru (jak bylo vidět ze sledování zásilky online). Nakonec ho poslali zpět ještě dříve, než byla úložní doba s odůvodněním, že si jej adresát nepřevzal. (Což byla vyloženě lež, protože jej ani nikdy nedostal a ani nebyl vyrozuměn o doručení, nic). Tuto službu jsem reklamovala na podací poště v ČR, ovšem zde je nejistý výsledek, jestli mi vrátí peníze, protože prý nemají "nic v ruce" jak reagovala německá pošta. Argumentovala jsem s tím, že přece mají můj podpis, kdy jsem převzala zásilku zpět a v té době v žádném případě nemohla být dodržena 31 denní úložní lhůta, kterou jsem měla sjednanou. Na tento fakt se zaměstnankyně Čes. pošty tváří jako na bezvýznamný. Prosím o kladné vyřízení reklamace, vždyť jsem zaplatila službu, která nebyla vůbec provedena, balík bezdůvodně vrácen ještě dříve než byla úložní doba, zbytečně vyhozené peníze. Podotýkám ještě, že adresa a vše bylo v pořádku, adresát se sám snažil o doručení balíku, když ještě ležel u DHL,podával reklamace, stížnosti, marně.
Děkuji.
Balík č. uvedeno v neveřejné části
Požaduji vrátit peníze za službu, která mi vlastně nebyla poskytnuta -754 Kč.
|
Tweet |
Nesplnil-li podnik svou povinnost, je vhodné uplatnit reklamaci. Reklamovat lze na kterékoliv poště a spotřebitelka by neměla odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Česká pošta je povinna reklamaci vyřídit nejpozději do 30 dnů od jejího přijetí. Pokud se v této lhůtě k reklamaci nevyjádří nebo jí nevyhoví, může spotřebitelka do jednoho měsíce podat námitku k Českému telekomunikačnímu úřadu. Zahájení řízení o námitce je však spojeno s poplatkem.
Česká pošta, s.p. se však rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman