Počet nahlášených stížností: | 382 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 3 |
Dobrý den,
dnes, 14.7.2017, se 6 letý bratr několikrát pokusil spustit podvodnou aplikaci, která se z ničeho nic objevila na ploše. To vyústilo v příchod mnoha SMS o nákupu.
4 krát - 90309030 "Nakoupili jste Gift* DevilS1 za 30CZK. Dekujeme Vam! Podpora plateb: c@globalpay365.com
6 krát - 90309050 "Nakoupili jste Gift* DevilS1 za 50CZK. Dekujeme Vam! Podpora plateb: c@globalpay365.com
2 krát - 90309070 "Nakoupili jste Gift* DevilS1 za 70CZK. Dekujeme Vam! Podpora plateb: c@globalpay365.com
*Položka "Gift" se střídá s položkou "life"
Při pokusu kontaktovat danou adresu se dozvíte, že nebyla nalezena.
Žádám Vás o navrácení peněz. Děkuji.
|
Tweet |
Pokud prodávající požaduje platbu za službu, kterou spotřebiteli dodal, ačkoli si ji spotřebitel neobjednal, mohly být naplněny znaky agresivní obchodní praktiky, jež patří mezi zakázané nekalé obchodní praktiky podle zákona o ochraně spotřebitele. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad s podnětem, že byl porušen zákon. Více o podání podnětu je možné vyhledat na webové adrese www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/. Spotřebitel může také žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany prodávajícího.
Užitečné informace nalezne spotřebitel taktéž na webové adrese: http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/reklamace-sluzeb-hrazenych-pres-plat-mobilem
Společnost ComGate Payments, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena. Podle vyjádření společnosti mohou spotřebitelé zasílat stížnosti na emailovou adresu infolinka@comgate.cz
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 00.