Společnost


Comgate a.s.

Počet nahlášených stížností:382
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:3
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

90%
10%
Toto skore je založeno na 33 stížnostech.

#16955Neoprávněné naúčtování částky za hru která se sama nainstalovala

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 den 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
15.07.2017, před 8 lety

Michal Kubík

Znění stížnosti

Dobrý den,

dnes, 14.7.2017, se 6 letý bratr několikrát pokusil spustit podvodnou aplikaci, která se z ničeho nic objevila na ploše. To vyústilo v příchod mnoha SMS o nákupu.

4 krát - 90309030 "Nakoupili jste Gift* DevilS1 za 30CZK. Dekujeme Vam! Podpora plateb: c@globalpay365.com

6 krát - 90309050 "Nakoupili jste Gift* DevilS1 za 50CZK. Dekujeme Vam! Podpora plateb: c@globalpay365.com

2 krát - 90309070 "Nakoupili jste Gift* DevilS1 za 70CZK. Dekujeme Vam! Podpora plateb: c@globalpay365.com

*Položka "Gift" se střídá s položkou "life"


Produkt

Při pokusu kontaktovat danou adresu se dozvíte, že nebyla nalezena.


Požadované řešení

Žádám Vás o navrácení peněz. Děkuji.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.7.2017 22:19, před 8 lety

Pokud prodávající požaduje platbu za službu, kterou spotřebiteli dodal, ačkoli si ji spotřebitel neobjednal, mohly být naplněny znaky agresivní obchodní praktiky, jež patří mezi zakázané nekalé obchodní praktiky podle zákona o ochraně spotřebitele. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad s podnětem, že byl porušen zákon. Více o podání podnětu je možné vyhledat na webové adrese www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/. Spotřebitel může také žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany prodávajícího.

Užitečné informace nalezne spotřebitel taktéž na webové adrese: http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/reklamace-sluzeb-hrazenych-pres-plat-mobilem

Společnost ComGate Payments, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena. Podle vyjádření společnosti mohou spotřebitelé zasílat stížnosti na emailovou adresu infolinka@comgate.cz

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 00.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.