Společnost


TOPTRANS EU, a.s., organizační složka

Počet nahlášených stížností:20
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#16956Zásilka nepřišla

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 24 dnů 13 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
15.07.2017, před 7 lety

Richard Klusacek

Znění stížnosti

Podle vašeho e-mailu mi měla zásilka dorazit 7.7.2017. Do dnešního dne se nic nestalo. Centrála v Chebu nebyla schopna za 3 dny ani jednou zvednout telefon, které sami uvádíte jako kontaktní na vašich oficiálních stránkách. Nepřijde mi toto jako profesionální jednání od firmy která na sebe dává takové reference jaké dává. Pokud by šlo o nějakou nepotřebnou věc. Bohuzel jde o část střechy a už týden prší. Vše mam řádně zdokumentovane Takze věc mužů dal resit a s vámi bych rad resil vzniklou škodu.
Berte e-mail jako informativní, než zahájim řízení oficiální cestou.


Produkt

Strecha na barák


Požadované řešení

Jako dostatečné řešení bych viděl odeslat ten balík.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.7.2017 19:45, před 7 lety

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, má možnost odesílatel službu reklamovat. Za včasné doručení ve vztahu mezi podnikatelem a spotřebitelem odpovídá podnikatel, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Vzhledem k tomu, že zasílatelskou smlouvu uzavíral prodávající (odesílatel zboží), ten je také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.12.2017 21:33, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.