Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2795
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#16959Stržena částka 2247,- bez mého souhlasu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 13 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
15.07.2017, před 8 lety

Blanka Petružálková

Znění stížnosti

Jedná se o problém, který není pouze mým případem, jak stále čtu na internetu. ¨
Seznamka BE2 jedná neseriózně a snaží se z lidí akorát vytahat peníze. Zakoupila jsem si u nich členství na měsíc za 149,-. Poté, co mi po měsíci bez mého vědomí z bankovního účtu strhli částku 2247,-, chtěla jsem účet ihned zrušit, což byl také problém. Seznamce jsem žádné své platební údaje neposkytovala a přijde mi více než neseriozní to, že si samo z účtu strhnou takovou částku, aniž by mě informovali, či poslali fakturu! K dnešnímu dni mi po několika emailech, kde stále píší to samé, účet konečně zrušili. Avšak částku, kterou mi z bankovního účtu bez mého vědomí strhli mi nechtějí vrátit, i když jejich služby nadále nevyužívám a účet je zrušený. Přijde mi nelogické platit za něco, co již nevyužívám.
Je samozřejmé, že pokud si objednáte od firmy nějakou službu, vždy vás upozorní před vypršením dané lhůty a popřípadě informují o dalším postupu, zda si přejete ve službě pokračovat, či nikoliv.
Be2 se odkazuje na smlouvu, kterou se mnou uzavřeli, avšak smlouvu jsem žádnou nepodepisovala a ani nemám její kopii s jejich podpisem. Snažila jsem si jim několikrát tuto skutečnost popsat a vysvětlit, avšak odpovědi jsou stále stejné.




Předem velmi děkuji za kladné vyřízení a odpověď. Snad budete alespoň tady mluvit k věci a nebudete přeposílat vygenerované automatické zprávy.


Požadované řešení

Jelikož mám účet zrušený, nevím, za co bych částku 2247,-, kterou mi strhli z bankovního účtu bez mého vědomí, měla platit. Vrácení peněz.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.7.2017 19:25, před 8 lety

Pokud bylo mezi stranami sjednáno poskytování služeb v rámci placeného členství, obsahují obchodní podmínky automatickou prolongaci. Se sjednáním služby mohl spotřebitel souhlasit i s prováděním opětovné platby. Tyto skutečnosti je třeba si ověřit. Pokud budou naplněny, doporučujeme spotřebiteli smlouvu v souladu s obchodními podmínkami prokazatelně vypovědět.

Pokud společnost informaci o ceně uvedla nejasně, nesrozumitelně nebo nejednoznačným způsobem, mohli být naplněny znaky klamavého opomenutí, jenž patří mezi zakázané obchodní praktiky.

Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Pro ukončení smlouvy je tedy vhodné zaslat společnosti výpověď. Výpověď je účinná jejím doručením a spotřebitel má v takovém případě právo na vrácení poměrné části zaplacených peněžních prostředků za dané období.

Žádat vrácení již zaplacených částek za minulá období by bylo možné pouze v případě, pokud by osoba, která uzavřela smlouvu, prokázala, že nebyla o automatickém prodloužení smlouvy informována, a že nebyla seznámena s cenou poskytované služby.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Kontakty na ESC ČR:
adresa: Štěpánská 15, 120 00 Praha 2
e-mail: esc@coi.cz
telefon: 296 366 155
www.evropskyspotrebitel.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
18.7.2017 12:06, před 8 lety

ID: C5C2HA36


Přejeme Vám dobrý den, paní Petružálková.

Mějte prosím na paměti, že jste souhlasila s Všeobecnými obchodními podmínkami be2 (VOP), kterých součástí jsou také informace související s prodloužením Vašeho VIP členství, zakoupeného k datu: 05.06.2017. Prolongace je uvedená i na platební stránce, v rámci které jste si své VIP členství zvolila a uhradila a také na potvrzení o realizaci úhrady.

VIP členství je prodloužené v případě, že klient své VIP členství včas a řádně nevypoví. Výpověď VIP členství je potřebné uskutečnit nejpozději 4 dny před datem vypršení uhrazeného období (t.j. 4 dny před prodloužením VIP členství).

Jelikož nebyla z Vaší strany zaznamenaná žádná snaha o včasné a řádné vypovězení Vašeho VIP členství, bylo toto – v souladu s VOP be2 – prodloužené.

Pokud došlo z naší strany k omylu a Výpověď jste nám ve stanovené výpovědní lhůtě zaslala (prostřednictvím FAX-u, dopisu či přílohy emailu), přepošlete nám prosím svůj výpovědní email, kopii potvrzení o odeslání FAX-u či potvrzení Pošty o odeslání Výpovědi formou dopisu.

.........................................................................

V rámci procesu koupy VIP členství jste zadávala platební data své kreditní karty, včetně čísla kreditní karty – v opačném případě není realizaci platební transakce online možné uskutečnit.

Váš profil byl smazaný na základě Vaší výslovné žádosti, uhrazené VIP služby by bylo možné do-využívat v rámci nově vytvořeného profilu, avšak nikoliv v případě, kdy je ze strany klienta realizovaný neoprávněný Chargeback (t.j. zpětné stržení uhrazené částky na účet klienta), jak se tomu stalo v případě Vašeho konta.

Děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
26.7.2017 11:48, před 7 lety


Blanka Petružálková

Dobrý den,
o vrácení peněz žádám, protože účet mám tedy již zrušený a nevím, proč bych i nadále měla mít tuto službu "předplacenou" Mimochodem, ať počítám, jak počítám, tak částka 2247,00kč opravdu na prodloužení dalších 3 měsíců nesedí ( 149 x 3) viz váš printscreen.
Za posledních pár dní, co jsem surfovala na internetu jsem stejných stížností našla našla mraky! Jedná se o neseriozní jednání, klamavé profily (stejné fotografie u několika mužů) Když jsem si službu kupovala na měsíc za 149,- a všimla bych si někde zřetelné částky 2247,-, opravdu bych tuto službu nevyužila, a myslím si, že nejsem sama v důsledku počtů stížností na tuto společnost. Jak uvádíte, že byl uskutečněn Chargeback, tak banka mě o této skutečnosti neinformovala a peníze na svém účtu stále nemám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.7.2017 12:16, před 7 lety

Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, která má možnost na vyjádření spotřebitelky reagovat. V případě soudního sporu by musela společnost prokázat, že spotřebitelku o ceně řádně informovala.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
27.7.2017 09:55, před 7 lety

ID: C5C2HA36


Opět Vám přejeme dobrý den, paní Petružálková.

V souvislosti s realizací Chargeback je potřebné kontaktovat přímo Vaši banku, děkujeme Vám za pochopení.

S ohledem na podmínky členství, o kterých jste byla informovaná a s kterými jste souhlasila (viz prosím předešlý komentář z naší strany) a na skutečnost, že uhrazený členský poplatek by neoprávněně stažen zpět na Váš účet, byl případ předán k řešení Oddělení pohledávek.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
28.7.2017 17:13, před 7 lety


Blanka Petružálková

Dobrý den, vážený pane/paní ... ???
Nevím, ani s kým komunikuji, což už samo svědčí o tom, jak neprofesionální "firma" asi jste.
Jelikož jsem po stržení tak vysoké částky¨, která se uskutečnila ve státní svátek večer, byla poněkud rozčílená, šla jsem do banky a požádala o reklamaci příkazu... Už to, že banka chargeback provedla asi znamená, že jste na stržení peněz z mého účtu opravdu neměli oprávnění...
Když vidím, jak je internet téměř zahlcen všemožnými stížnostmi na Vaše jednání s klienty a podvodné postupy, které na ně aplikujete, přijde mi až úsměvné, že si dovolíte mi vyhrožovat vymáhací firmou.
Znovu opakuji... Účet na Vaši seznamce již nemám, jelikož jste řádně přijali mou výpověď. Jakékoliv prodloužení automatického členství jsem si neobjednala, jelikož jsem o něm byla informována velmi klamavě... Nikdy bych s využíváním Vašich služeb dál nepokračovala, protože základ Vaší seznamky je postaven na jedné velké lži - falešné profily, naprosto nesmyslná doporučení partnerů na míru, jak vy říkáte apod.
Momentálně čekám pouze na navrácení částky z banky a po jejím připsání s Vámi odmítám dál komunikovat a prosím, abyste mě i Vy dále nekontaktovali, jelikož mi to přijde naprosto zbytečné.
Jelikož jsem žádala o vymazání veškerých mých údajů z Vaší databáze, protože si nepřeji, abyste s nimi i nadále nějak nakládali, na což mám právo, nechápu jak si vůbec můžete dovolit mi stále zasílat nějaké emaily s upomínkami o platbě něčeho, co jsem si nikdy neobjednala.
Upřímně, musím říci, že se s Vámi snažím jednat velmi slušně a myslím, že trocha té slušnosti i z Vaši strany, by neuškodila... Ještě jednou tímto žádám o navrácení peněz, které jste mi strhli neboť stejně jako vy je chcete vymáhat prostřednictvím vymahačské formy já mohu všechny informace předat Policii ČR, České obchodní inspekci a Úřadu na ochranu osobních dat.

Předem děkuji za pochopení a kladné vyřízení.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
31.7.2017 10:50, před 7 lety

ID: C5C2HA36


Dobrý den, paní Petružálková.

Proces vymáhání dlužného poplatku byl - jako ústřetový krok z naší strany - zastaven.

Tímto také opětovně potvrzujeme, že Vaše VIP členství a jeho prodlužování byli zrušené a Váš profil byl vymazaný.

Rádi bychom též opakovaně uvedli, že členský poplatek byl již stažen zpět na Váš účet a že v dané souvislosti je potřebné kontaktovat přímo Vaší banku,

děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.8.2017 08:26, před 7 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jak fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.9.2017 07:42, před 7 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.