Počet nahlášených stížností: | 151 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Po učinění objednávky a zaplacení zboží firma tvrdí, že objednávku nemají. Vyžádali si variabilní symbol platby, ten jim byl odeslán, od této doby nereagují na emaily, telefon též nikdo nezvedá.
http://www.berslevu.cz/akce/7148-driftovani-s-upravenym-specialem-opel-astra-opc-easydrift-showcars
Vrácení peněz či zaslání zaplaceného zboží
|
Tweet |
Pokud byla uzavřena kupní smlouva, bylo povinností kupujícího zaplatit kupní cenu a povinností prodejce dodat zboží ve stanovené lhůtě. Pokud prodejce zboží nedodal ani po výzvě k jeho dodání, má kupující nárok dle § 517 zákona č. 40/1964 Sb., občanského zákoníku od kupní smlouvy odstoupit a žádat krom vrácení kupní ceny i úrok z prodlení.
Společnost Rabator s.r.o. byla o podaných stížnostech informována. Doposud však neprojevila zájem se ke stížnosti vyjádřit, proto jsme se rozhodli případ uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.
Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.