Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#16960Doručení balíku

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 dny 7 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
15.07.2017, před 8 lety

Anna Žofková

Znění stížnosti

Balík DR5232815405M
Dne 11,7,17 jsem obdržela SMS zprávu, že balík mi bude doručen 12,7,17 v čase od 13 so 19 hodin. Obratem jsem odeslala "stížnost" - jiná forma kontaktu asi není možná - , aby mi byl balík doručen až po 15. hodině. Následující den jsem obdržela novou SMS, že balík mi bude doručen v čase od 13 do 19 hodin - na mou předchozí žádost o úpravu doby doručení nebyl brán zřetel. Upravila jsem si tedy program a čekala jsem doma od 13 hodin. v 16 hodin jsem obdržela SMS se zprávou, že mi v čase 13-19 hodin "přes veškerou snahu balík nemohl být doručen"
Za prvé - nebyl brán zřetel na mou žádost o úpravu doby doručení
Za druhé - doručovatel se vůbec neobtěžoval s doručením balíku a poslal jen SMS. O tom svědčí i to, že lístek o uložení balku na poště byl do poštovní schránky vložen až následující den.


Produkt

Doručovatel : Šimek Jaroslav


Požadované řešení

Zaměstnankyně u přepážky mi sdělila, že můj případ není ojedinělý a tato situace vede k přetížení přepážkové služby- čekala jsem tam asi hodinu. Řešením asi bude rezignovat na nespolehlivé služby České pošty.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.7.2017 18:25, před 8 lety

Oproti službě Balík Na poštu lze v případě služby Balík Do ruky předpokládat, že jej Česká pošta doručí přímo na zadanou adresu nebo se o to alespoň pokusí. Teprve pokud doručovatel adresáta nezastihne, zanechá mu ve schránce oznámení o uložení zásilky na poště. Pokud nalezne spotřebitel výzvu ve schránce, ačkoli byl po celou dobu na dané adrese, může na příslušné poště podat reklamaci vadného dodání. Lze také telefonicky požádat o opakované doručení jiný vhodný den, a to zcela zdarma.

Česká pošta výslovně garantuje doručení balíku Do ruky následující pracovní den po podání. Podle Poštovních podmínek pro dodržení této lhůty stačí, když bude adresát daný den vyzván k převzetí zásilky u příslušné pošty, nebo jen to, že zásilka bude k vyzvednutí připravena. To však jedině „v případě, že i přes veškerou snahu o doručení balíku byl pokus o doručení neúspěšný,“ jak je uvedeno na webové stránce www.ceskaposta.cz. I zde je tedy na místě reklamace. Reklamovat lze na kterékoliv poště a spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Česká pošta je povinna reklamaci vyřídit nejpozději do 30 dnů od jejího přijetí. Pokud se v této lhůtě k reklamaci nevyjádří nebo jí nevyhoví, může spotřebitel do jednoho měsíce podat námitku k Českému telekomunikačnímu úřadu. Zahájení řízení o námitce je však spojeno s poplatkem.

Česká pošta, s.p. se však rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.