Počet nahlášených stížností: | 682 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 29.11.2016 jsem si na této seznamce koupil členství v hodnotě 180kč na jeden měsíc. Po několika týdnech jsem zjistil, že je to ztráta času a tak jsem tuhle seznamku již dále nenavštěvoval. Dnes 15.7.2017 jsem otevřel email,který často nevyužívám, a tam jsem dostal platební upomínku k zaplacení částky 2 692,00 CZK ke dni 21.7.2017 za 6 měsíční členství, které jsem si neobjednal.Při pátrání na internetu jsem zjistil, že se členství automaticky prodlužuje čehož jsem si nebyl vědom. Zatím jsem nepodnikl žádné kroky doufám že se to vyřeší zde. Výše uvedenou částku jsem zatím nezaplatil.
Interdate S.A. / www.c-date.cz Referenční číslo: CZ-2017-06-27-154429992-CDATE-DN pod IP-adresou: 37.48.7.247
Myslím si že řešení by mělo být toto: Firma si nechá 180kč které jsem zaplatil za měsíční službu,dále smaže učet z jejich databáze a přestane po mě vymáhat částku 2 692,00 CZK jelikož jsem jejich služeb přestal využívat v průběhu měsíce prosince 2016 . Případně navrhnout jiné řešení které povede k okamžitému zrušení členství
|
Tweet |
Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínky ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.
Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti Interdate S.A. (dále jen VOP) se placený smluvní vztah na určité období automaticky prodlužuje o zvolené nebo uvedené období, pokud není 14 dní před uplynutím původního období vypovězen. Smluvní závazek je možné i poté vypovědět, spotřebitel však dle VOP nemá právo na vrácení platby, kterou již provedl. Výpověď lze zaslat ve stanovené výpovědní lhůtě prostřednictvím FAX-u, dopisu či přílohy emailu a jakožto důkaz o provedeném vypovězení smlouvy lze společnosti následně přeposlat výpovědní email, či kopii potvrzení o odeslání FAX-u či potvrzení pošty o odeslání výpovědi formou dopisu.
Zásadní je tedy smlouvu řádně ukončit, a to výpovědí. Zkracuje-li však společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti. Pokud tedy společnost záměrně znemožňuje vypovězení smlouvy, nemůže se dožadovat toho, že právní vztah nebyl ze strany spotřebitele řádně ukončen. Pokud spotřebitel výpověď smlouvy zaslal společnosti prokazatelnou formou, popřípadě se pokoušel zaslat (např. formou uváděné emailové adresy nebo faxu), ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí společnosti prokázat snahu o včasné a řádné vypovězení smlouvy.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt z Lucemburska, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Podrobný formulář stížnosti je k dispozici na webových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz v záložce „Kontakty“. Ke stížnosti je třeba přiložit doklady, které má spotřebitel k dispozici, např. kopii smlouvy, e-mailovou komunikaci s prodávajícím.
ID: ESWLYB44
Přejeme Vám dobrý den.
Platba dlužného poplatku byla již přijatá a zaevidovaná.
Prodlužování Vašeho VIP členství bylo zrušené, svůj profil můžete smazat kliknutím na kruhovou ikonu fotografie, následně na možnost "Nastavení" a "Smazat můj profil".
Dobrý den
Dle vašeho vyjádření bylo prodlužování mého VIP členství zrušené a veškeré dlužné poplatky vaší společností C-date přijaté a zaevidované, což beru na vědomí.
Pokud jde o druhou věc a to zrušení mého profilu a vymazání všech osobních dat s tím souvisejících na vaších stránkách C-date, vám sděluji, že vámi popisovaný způsob: ,,Smazat kliknutím na kruhovou ikonu fotografie, následně na možnost ,,Nastavení'' a ,,Smazat můj profil'' nelze provést, neboť váš odkaz na ,,Zapomenuté heslo'' je stále nefunkční, na což jsem vaši společnost již několikrát emailem upozornil.
Závěrem tedy žádám, aby byl můj profil smazán s veškerými osobními daty, neboť tak nelze provést vámi popisovaným způsobem.
Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost na vyjádření spotřebitele reagovat.
ID: ESWLYB44
Opět Vám přejeme dobrý den.
Váš profil byl již smazaný/ zrušený.
Hodnocení: