Společnost


Interdate S.A.

Počet nahlášených stížností:682
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

82%
18%
Toto skore je založeno na 151 stížnostech.

#16963Neopravněně naúčtovaný poplatek

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

11 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
15.07.2017, před 8 lety

Zdeněk Rampa

Znění stížnosti

Dne 29.11.2016 jsem si na této seznamce koupil členství v hodnotě 180kč na jeden měsíc. Po několika týdnech jsem zjistil, že je to ztráta času a tak jsem tuhle seznamku již dále nenavštěvoval. Dnes 15.7.2017 jsem otevřel email,který často nevyužívám, a tam jsem dostal platební upomínku k zaplacení částky 2 692,00 CZK ke dni 21.7.2017 za 6 měsíční členství, které jsem si neobjednal.Při pátrání na internetu jsem zjistil, že se členství automaticky prodlužuje čehož jsem si nebyl vědom. Zatím jsem nepodnikl žádné kroky doufám že se to vyřeší zde. Výše uvedenou částku jsem zatím nezaplatil.


Produkt

Interdate S.A. / www.c-date.cz Referenční číslo: CZ-2017-06-27-154429992-CDATE-DN pod IP-adresou: 37.48.7.247


Požadované řešení

Myslím si že řešení by mělo být toto: Firma si nechá 180kč které jsem zaplatil za měsíční službu,dále smaže učet z jejich databáze a přestane po mě vymáhat částku 2 692,00 CZK jelikož jsem jejich služeb přestal využívat v průběhu měsíce prosince 2016 . Případně navrhnout jiné řešení které povede k okamžitému zrušení členství


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.7.2017 13:12, před 7 lety

Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínky ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.

Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti Interdate S.A. (dále jen VOP) se placený smluvní vztah na určité období automaticky prodlužuje o zvolené nebo uvedené období, pokud není 14 dní před uplynutím původního období vypovězen. Smluvní závazek je možné i poté vypovědět, spotřebitel však dle VOP nemá právo na vrácení platby, kterou již provedl. Výpověď lze zaslat ve stanovené výpovědní lhůtě prostřednictvím FAX-u, dopisu či přílohy emailu a jakožto důkaz o provedeném vypovězení smlouvy lze společnosti následně přeposlat výpovědní email, či kopii potvrzení o odeslání FAX-u či potvrzení pošty o odeslání výpovědi formou dopisu.

Zásadní je tedy smlouvu řádně ukončit, a to výpovědí. Zkracuje-li však společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti. Pokud tedy společnost záměrně znemožňuje vypovězení smlouvy, nemůže se dožadovat toho, že právní vztah nebyl ze strany spotřebitele řádně ukončen. Pokud spotřebitel výpověď smlouvy zaslal společnosti prokazatelnou formou, popřípadě se pokoušel zaslat (např. formou uváděné emailové adresy nebo faxu), ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí společnosti prokázat snahu o včasné a řádné vypovězení smlouvy.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt z Lucemburska, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Podrobný formulář stížnosti je k dispozici na webových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz v záložce „Kontakty“. Ke stížnosti je třeba přiložit doklady, které má spotřebitel k dispozici, např. kopii smlouvy, e-mailovou komunikaci s prodávajícím.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
25.7.2017 10:17, před 7 lety

ID: ESWLYB44


Přejeme Vám dobrý den.

Platba dlužného poplatku byla již přijatá a zaevidovaná.

Prodlužování Vašeho VIP členství bylo zrušené, svůj profil můžete smazat kliknutím na kruhovou ikonu fotografie, následně na možnost "Nastavení" a "Smazat můj profil".

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
25.7.2017 12:16, před 7 lety


Zdeněk Rampa

Dobrý den

Dle vašeho vyjádření bylo prodlužování mého VIP členství zrušené a veškeré dlužné poplatky vaší společností C-date přijaté a zaevidované, což beru na vědomí.

Pokud jde o druhou věc a to zrušení mého profilu a vymazání všech osobních dat s tím souvisejících na vaších stránkách C-date, vám sděluji, že vámi popisovaný způsob: ,,Smazat kliknutím na kruhovou ikonu fotografie, následně na možnost ,,Nastavení'' a ,,Smazat můj profil'' nelze provést, neboť váš odkaz na ,,Zapomenuté heslo'' je stále nefunkční, na což jsem vaši společnost již několikrát emailem upozornil.

Závěrem tedy žádám, aby byl můj profil smazán s veškerými osobními daty, neboť tak nelze provést vámi popisovaným způsobem.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.7.2017 15:29, před 7 lety

Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost na vyjádření spotřebitele reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
26.7.2017 11:49, před 7 lety

ID: ESWLYB44


Opět Vám přejeme dobrý den.

Váš profil byl již smazaný/ zrušený.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
26.7.2017 15:44, před 7 lety


Zdeněk Rampa

Hodnocení: