Počet nahlášených stížností: | 789 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 9 |
akční zboží -leták: vždy si něco vyberu a snažím se to koupit třeba už hodinu po otevírací době a jsem bez šance. Příklad cyklistický dres nebo blbé pivo Svijanský máz atd. Nechápu proč vydáváte letáky když máte málo zboží a speciálně Varnsdorfský LIDL takto funguje.Albert Billa Penny vždy koupím.Už jsem s toho otrávený a přesto že jsem chodil jenom do Lidlu změním svůj postoj váš minulí zákazník. Milan Kvarda
Víc zboží nebo doplnovat postupně- všichni nejsme v dúchodu
|
Tweet |
Pokud by podnikatel úmyslně zboží inzeroval a nezajistil ho, dopouštěl by se klamavé obchodní praktiky podle § 5 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. Tyto praktiky jsou rozvedeny v příloze č. 1 k tomuto zákonu a zákon za klamavé považuje mimo jiné praktiky, pokud podnikatel nabízí ke koupi výrobky nebo služby za určitou cenu, aniž by zveřejnil důvody, na jejichž základě se může domnívat, že nebude sám nebo prostřednictvím jiného podnikatele schopen zajistit dodávku uvedených nebo rovnocenných výrobků nebo služeb za cenu platnou pro dané období a v přiměřeném množství vzhledem k povaze výrobku nebo služby, rozsahu reklamy a nabízené ceny (vábivá reklama).
Pokud se spotřebitel domnívá, že podnikatel se takto chová a tuto klamavou praktiku používá, má možnost podat podnět krajskému živnostenskému úřadu, který je v tomto případě kompetentní vyhodnotit, zda se společnost dopustila klamavé obchodní praktiky dle přílohy 1 písm. d) zákona o ochraně spotřebitele.
Dobrý den, pane Kvardo,
je nám líto, že jste vyhlédnuté zboží nesehnal. O některé naše výrobky je bohužel vyšší zájem, který občas předčí nabídku. Snad Vás potěší alespoň zpráva, že ještě v tomto roce budeme spouštět eshop. Budete tak mít možnost objednat si spotřební zboží z pohodlí svého domova. Ohledně nedostatečného zásobení Svijanským mázem budeme informovat kolegy, kteří mají plánování akčních nabídek na starosti.
Děkujeme za zpětnou vazbu a věříme, že příště už bude vše v pořádku.
S pozdravem
Lidl Česká republika
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fází se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.